Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nicolette

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nicolette

Model: Nicolette Bronckhorst

Re: Nicolette

Het "spel met het licht" is alleszins niet slecht.
    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Knap model, styling ok, licht is simpel maar voldoende.

Kritiek:
      Ik kan het model niet koppelen met de achtergrond / sfeer die er gecreëerd wordt. De achtergrond / setting is helemaal niet mijn ding. Als ik met deze setting zou moeten werken zou ik vor een super kleine dof gegaan hebben en niet de rand van de muur getrokken hebben.
      Het haar voor haar oog had ik daar liever niet gezien.
      Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
        Knap model, styling ok, licht is simpel maar voldoende.

Kritiek:
        Ik kan het model niet koppelen met de achtergrond / sfeer die er gecreëerd wordt. De achtergrond / setting is helemaal niet mijn ding. Als ik met deze setting zou moeten werken zou ik vor een super kleine dof gegaan hebben en niet de rand van de muur getrokken hebben.
        Het haar voor haar oog had ik daar liever niet gezien.
        Met dat van de rand volg ik, wat mss wel een mogelijkheid was geweest en volgens mij een toffe effect had gegeven is als je vanop de grond had gefotografeerd zodat je duidelijk zag dat ze op een dak stond
        Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Jullie kunnen het op den duur niet gek genoeg meer gaan bedenken om op te vallen...
          Waarom een overigens mooi meisje strekoefeningen op haar dak wil gaan doen is mij in het geheel niet duidelijk...
          Sorry, ik kon het niet laten...
          Over de foto : het beeld spreekt me niet zo aan. Over de technische kant van de zaak wil ik me niet uitlaten - niet genoeg ervaring met modellenwerk !
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
            Jullie kunnen het op den duur niet gek genoeg meer gaan bedenken om op te vallen...
            Waarom een overigens mooi meisje strekoefeningen op haar dak wil gaan doen is mij in het geheel niet duidelijk...
            Sorry, ik kon het niet laten...
            Greetz, Kariboe
            Zo gek is deze foto toch niet? Vraag me wel een beetje af waarom een model in de studio wel altijd in de meest vreemde poses mag staan, maar zogauw je naar buiten gaat moet alles kloppen met de omgeving?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
              Vraag me wel een beetje af waarom een model in de studio wel altijd in de meest vreemde poses mag staan, maar zogauw je naar buiten gaat moet alles kloppen met de omgeving?
              omdat bij een buitenshoot, vaak de omgeving meer meespeelt/opvalt.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zeker geen slechte, wel een beetje jammer van de huizen in de achtergrond. Zou deze wel photoshoppen door eventueel een andere achtergrond te gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                  Heerlijk...Ik ben niet de enige die zich dat dus afvraagt.

Comment

Als je snel tevreden bent of zoals zovelen enkel oog hebt voor het model, dan is de foto zeker niet slecht, maar wat hij hier in SC komt doen waar het niveau meestal toch een pak hoger ligt is me toch een volledig raadsel...

Mvg,
                    Frederic
                    Last edited by Frederic De Smet; 26 september 2010, 11:15. Reden: schrijffout

Comment

Lijkt me eerder een testfoto dan wat anders.
                      Blik, pose, omgeving, compositie en belichting vind ik echt niet zo fijn om naar te kijken.
                      www.brunodyserinck.be
                      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                        Heerlijk...Ik ben niet de enige die zich dat dus afvraagt.
                        LOL... de context of zoiets zeker... het extra gegeven in de foto.
                        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                        www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                          Als je snel tevreden bent of zoals zovelen enkel oog hebt voor het model, dan is de foto zeker niet slecht, maar wat hij hier in SC komt doen waar het niveau meestal toch een pak hoger ligt is me toch een volledig raadsel...

Mvg,
                          Frederic
                          Als hij niet in SC hoort mogen de moderatoren de foto best eruitgooien van mij. Zelf vond (en vind) ik dit een van de beste uit de shoot met haar (kun je nagaan hoe slecht de andere zijn) Ik heb er zelfs een A4 van afgedrukt voor mijn portfolio, maar nu ga ik toch wel erg twijfelen. Ik heb in ieder geval behalve oog voor het model, oog proberen te hebben voor pose, uitstraling belichting en nabewerking. Sorry, meer zit er nog niet in in mij, maar ik doe mijn best me te ontwikkelen.

Comment

Zo slecht vind ik dit nu toch niet. Pose is idd niet de meest alledaagse, maar je staat dan ook niet alle dagen op een dak (ik toch niet), het licht zit volgens mij goed. Het warrige haar en dat voor de ogen valt voor mij onder smaak
                            Wel zou ik
                            1 De achtergrond minder scherp willen zien (die paal links stoort me wel
                            2 Het onderste randje baksteen eraf laten
                            Groet, Philippe

Meer en andere belekens op Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
                              Als hij niet in SC hoort mogen de moderatoren de foto best eruitgooien van mij. Zelf vond (en vind) ik dit een van de beste uit de shoot met haar (kun je nagaan hoe slecht de andere zijn) Ik heb er zelfs een A4 van afgedrukt voor mijn portfolio, maar nu ga ik toch wel erg twijfelen. Ik heb in ieder geval behalve oog voor het model, oog proberen te hebben voor pose, uitstraling belichting en nabewerking. Sorry, meer zit er nog niet in in mij, maar ik doe mijn best me te ontwikkelen.
                              Jij bent altijd degene die bepaald of iets in SC hoort of niet.
                              Wat bedoelt wordt en ik heb er ook moeite mee, is dat er veel testfoto's of try-outs in SC verschijnen. Hierdoor gaat het niveau in SC nogal onderuit en dat is echt zonde van de schitterende foto's die hier gepost worden. (ook dit is slechts mijn mening)
                              Ga aub niet onzeker worden, want dit zijn best leuke pogingen en zeker goede leerprocessen. Maak het je zelf ook niet te moeilijk:
                              een model aansturen, belichten, compositie bepalen en juiste DOF bepalen...dat is nogal wat. Probeer eerst eens gewoon met je belichting aan de slag te gaan en bouw het steeds verder uit.

Comment

Working...
                              X