Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Artistic muscles [18+]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Artistic muscles [18+]

Ik lees hier: rechter voetje omhoog.....
    Maar ik zou dat doodzonde hebben gevonden. Juist door deze houding ontstaan witte driehoeken, tussen de benen, tussen de armen en tussen been en arm.
    Als ik dan ook nog commentaren lees van: het ziet er te geforceerd uit
    Deze dame is een gespierde tante die inderdaad kracht moet zetten om in deze houding te blijven. Daardoor creëer je juist een spanning in die foto van heb ik jou daar. De foto is perfect in balans...mevrouw is perfect in balans. Voor mij een foto met een WOW-faktor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      Ik lees hier: rechter voetje omhoog.....
      Maar ik zou dat doodzonde hebben gevonden. Juist door deze houding ontstaan witte driehoeken, tussen de benen, tussen de armen en tussen been en arm.
      Als ik dan ook nog commentaren lees van: het ziet er te geforceerd uit
      Deze dame is een gespierde tante die inderdaad kracht moet zetten om in deze houding te blijven. Daardoor creëer je juist een spanning in die foto van heb ik jou daar. De foto is perfect in balans...mevrouw is perfect in balans. Voor mij een foto met een WOW-faktor.
      Je hebt gelijk.
      Ik denk dat weinig mensen zich realiseren hoe moeilijk het is om op deze manier te poseren, balancerend op alleen de billen.
      En dit deed ze dus nog behoorlijk lang, waardoor ik diverse foto's heb kunnen maken. Deze was mijn favoriet kwa houding en expressie.

Van achter de pc is het makkelijk om kleine dingetjes op te merken over pose, blik e.d., maar als je dit moet vastleggen ontbreekt het gewoon aan tijd om tijdens een dergelijke krachtinspanning rustig te gaan zeggen van doe je voet eens zo, je armen zo, en probeer deze blik eens.
      Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

Congrats Marius, een meer dan zeer verdiende HoF

jeannot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          Congrats Marius, een meer dan zeer verdiende HoF

jeannot
          Dankjewel Jeannot,

Het was trouwens wel met de andere foto. ;-)

Groetjes, Marius

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
            Dankjewel Jeannot,

Het was trouwens wel met de andere foto. ;-)

Groetjes, Marius
            dan doen we het daar nog eens over hé

Comment

Van achter de pc is het makkelijk om kleine dingetjes op te merken over pose, blik e.d., maar als je dit moet vastleggen ontbreekt het gewoon aan tijd om tijdens een dergelijke krachtinspanning rustig te gaan zeggen van doe je voet eens zo, je armen zo, en probeer deze blik eens.
              Eerst wil je graag reacties van mensen achter de pc en nu kijk je neer op of minimaliseer je de reacties.

Wel weten wat je wilt hé.

Ik vind het een mooie plaat. Alhoewel ik een sixpack niet übervrouwelijk vind. Maar het concept lijkt meer kracht en uithouding, in mindere mate vrouwelijke elegantie (bijv. de gespannen tenen van de linkervoet).

Ik volg ook met het rechtervoetje, dat had perfect net op de rand van het linkerbeen kunnen "liggen".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                Eerst wil je graag reacties van mensen achter de pc en nu kijk je neer op of minimaliseer je de reacties.

Wel weten wat je wilt hé.

Ik vind het een mooie plaat. Alhoewel ik een sixpack niet übervrouwelijk vind. Maar het concept lijkt meer kracht en uithouding, in mindere mate vrouwelijke elegantie (bijv. de gespannen tenen van de linkervoet).

Ik volg ook met het rechtervoetje, dat had perfect net op de rand van het linkerbeen kunnen "liggen".
                Nu niet overdrijven, want ik kijk absoluut niet neer op de reakties, ik leg alleen maar uit dat het in de praktijk gewoon lastiger is dan de meesten denken.
                Beetje flauw van jou, want ook jij had kunnen begrijpen hoe ik dit bedoel.

Comment

ik leg alleen maar uit dat het in de praktijk gewoon lastiger is dan de meesten denken.
                  ... dat is bij de meeste foto's zo. Dat moet je gewoon slikken als je foto's post op een forum hé, logischerwijs.

Om reacties vragen en dan afkomen met "jamaar van achter je pc reageren is gemakkelijk, ik heb het als fotograaf niet eenvoudig hoor", dàt is pas flauw.

Enfin...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                    ... dat is bij de meeste foto's zo. Dat moet je gewoon slikken als je foto's post op een forum hé, logischerwijs.

Om reacties vragen en dan afkomen met "jamaar van achter je pc reageren is gemakkelijk, ik heb het als fotograaf niet eenvoudig hoor", dàt is pas flauw.

Enfin...
                    Weet je, forums als deze gaan kapot aan mensen zoals jij.
                    Ik heb alleen aangegeven dat het minder makkelijk is dan het lijkt, en dan blijf ik begrip houden voor de reakties en snap ze ook, licht het alleen maar toe op een (in mijn ogen) hele nette manier zonder in de verdediging te schieten.

Echt, de laatste tijd is het op veel forums schering en inslag dat mensen als jij ervoor zorgen dat andere mensen zich wel 3 keer bedenken voor ze iets plaatsen.
                    Maak je een opmerking, klats, daar komt er weer eentje die het niet snapt, reageer je daar weer op om uit te leggen hoe het bedoeld is (vreemd dat dit nodig is trouwens, want het was duidelijk genoeg volgens mij), klats, krijg je weer een slag in je nek.

Heerlijk dit! Ik verheug me al op de volgende onnodige discussie. Not!

Comment

Weet je, forums als deze gaan kapot aan mensen zoals jij.
                      Ha! Dat is een zeer logisch conclusie van jouw kant.

Ik geef gewoon aan dat je moet openstaan voor kritiek en opmerkingen - helemààl als je als zelf eerst een comment plaats onder je eigen foto waar je klaagt over te weinig reacties én zelf ook niet echt super actief reacties plaatst onder foto's van anderen - iets dat je zelf toegeeft.

Maar spel gerust verder op de man hoor.

Comment

Moeten slikken als je op een forum post !!!

Het enige wat echt moet is kakken, eten en doodgaan, omdat in het reglement staat dat je u aan "Harde kritieken kan verwachten " daar staat ook nergens "Moet"
                        er zijn andere forums waar je ook kan posten, daar staat er geen naam bij, daar wordt niet op de man of vrouw gestemd die wie kent, nee gewoon naamloos, en is je foto goed bevonden, dan komt hij er, is dat niet, krijg je deze terug met een gefundeerde uitleg
                        zonder verwijten!!

Dit is algemeen bedoeld hé
                        Last edited by gNo; 27 september 2010, 21:24. Reden: coma vergeten

Comment

Working...
                        X