Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Artistic muscles [18+]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Artistic muscles [18+]

Van gisteren:

Groetjes, Marius
    Last edited by mariussuiker; 23 september 2010, 18:16.
    Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Re: Artistic muscles [18+]

Hmmmmmmm..., het plaatsen van mijn foto's op BD heeft schijnbaar weinig nut meer.
    Zelfs negatieve reakties blijven uit.

Nou, dan zal ik mij in de toekomst beperken tot het bekijken van andermans werk.

Comment

Ik kan je hier wel volgen Marius
      Mooie plaat, lijkt wel een standbeeld garnituur voor op de show mantel, zoals die Jaguars
      die men vroeger erop zette, zeer mooie houding, eveneens sterke foto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
        Hmmmmmmm..., het plaatsen van mijn foto's op BD heeft schijnbaar weinig nut meer.
        Zelfs negatieve reakties blijven uit.

Nou, dan zal ik mij in de toekomst beperken tot het bekijken van andermans werk.

Don't get me wrong, ik vind je een zeer sympathieke vent en een groots fotograaf...maar kijken naar het werk van anderen is nu niet bepaald jouw grootste hobby Je reageert nauwelijks tot niet op werk van anderen. Is jouw goed recht...maar daarom maakt je opmerking me wel aan het lachen

OT:

Ijzersterke compo, Mooie bewerking en ik vind de sterke contrasten tussen licht en schaduw in deze foto heel mooi. Het benadrukt nog eens extra hoe mooi haar lijf gevormd is.
        Aasn de schaduwranden zit wel een flinke korrelstructuur....die zou van mij wat minder mogen. Er is iets met haar haar....ik kan me vinger er niet op leggen...te hoog contrast, teveel verscherpt? Het oogt wat stro-achtig.

Al met al een supersterke foto die we maandag gerust zullen terug zien

Comment

Rechter voetje had van mij iets hoger gemogen verder top plaat hoor.
          Krijg ik dan nu ook een reactie van jou Marius ?
          | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
          | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Oké, aan de hand van Monica's en Gé's reaktie is mij duidelijk hoe het hier werkt.
            Geef je geen reaktie, krijg je ook geen reaktie dus.

Dan wordt ie voor mij lastig in de toekomst, want ik heb helaas te weinig tijd om veel te kijken. Als ik tijd heb doe ik het ook, maar dat is schijnbaar niet genoeg.

Ik zal gewoon af en toe een foto plaatsen als ik die de moeite waard vind, gewoon om te laten zien dat ik er nog ben, maar zal dan mijn verwachtingen niet te hoog zetten.

Groetjes, Marius

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
              Oké, aan de hand van Monica's en Gé's reaktie is mij duidelijk hoe het hier werkt.
              Geef je geen reaktie, krijg je ook geen reaktie dus.

Dan wordt ie voor mij lastig in de toekomst, want ik heb helaas te weinig tijd om veel te kijken. Als ik tijd heb doe ik het ook, maar dat is schijnbaar niet genoeg.

Ik zal gewoon af en toe een foto plaatsen als ik die de moeite waard vind, gewoon om te laten zien dat ik er nog ben, maar zal dan mijn verwachtingen niet te hoog zetten.

Groetjes, Marius
              Marius, je werk is steeds uitzonderlijk en af en toe wil ik je wel een bloempje geven, maar ik ik heb een hekel aan herhalingen. Daarom reageer niet aldoor op postings waarover ik vroeger al een oordeel heb geveld. Wel zal ik in dergelijke gevallen soms een opmerking maken als iets extra's mijn aandacht trekt.
              Zoals hier : pluimpje voor het model dat dergelijke pose kan aanhouden.
              en ook pluimpje voor gepaste afdruktijd.
              Doe zo verder.

Henri
              lidnummer: BD0435BE

Comment

Prachtige plaat.
                VInd hem zeer geslaagd, maarja ik denk dan ook meer 'out of the box' dan de meeste BD leden hier..........
                Daarom waarschijnlijk weinig reactie op een toch wel zeer aardige plaat.

Maarja . . .

mvg
                glenn
                Mijn site...
                vandaelefotografie.be
                * BD0916BE *

Comment

prachtig

maar zelfde kleine opmerking als GTDesign: rechter voetje omhoog

Ik hoop nog meer werk van je te kunnen bewonderen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                    Marius, je werk is steeds uitzonderlijk en af en toe wil ik je wel een bloempje geven, maar ik ik heb een hekel aan herhalingen. Daarom reageer niet aldoor op postings waarover ik vroeger al een oordeel heb geveld. Wel zal ik in dergelijke gevallen soms een opmerking maken als iets extra's mijn aandacht trekt.
                    Zoals hier : pluimpje voor het model dat dergelijke pose kan aanhouden.
                    en ook pluimpje voor gepaste afdruktijd.
                    Doe zo verder.

Henri
                    Ik begrijp je heel goed, en je hebt ook gelijk hoor.
                    Maar mij motiveert het gewoon meer als er reakties komen, zowel positief als negatief.
                    Maarja, dat hebben we allemaal denk ik, dus de fout ligt ook bij mezelf.

Groetjes, Marius

Comment

Mooi gedaan al mochten haar handen meer zichtbaar zijn. Nu zijn het precies zwarte vlekken (of handschoenen). Over haar rechter voetje is genoeg gezegd.
                      Haar houding is ook wat krampachtig en onnatuurlijk. Maar ja, ik doe het je zeker niet na (en het model ook niet)
                      Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Comment

Al is het maar om je te motiveren.
                        Sterk werk, heel grafisch.
                        Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografie Bekijk bericht
                          Mooi gedaan al mochten haar handen meer zichtbaar zijn. Nu zijn het precies zwarte vlekken (of handschoenen). Over haar rechter voetje is genoeg gezegd.
                          Haar houding is ook wat krampachtig en onnatuurlijk. Maar ja, ik doe het je zeker niet na (en het model ook niet)
                          Haar handen zitten onder het haar, lijkt mij nogal de logica zelf als je deze niet ziet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
                            Prachtige plaat.
                            VInd hem zeer geslaagd, maarja ik denk dan ook meer 'out of the box' dan de meeste BD leden hier..........
                            Daarom waarschijnlijk weinig reactie op een toch wel zeer aardige plaat.

Maarja . . .
                            mvg
                            glenn

pffffft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                              Haar handen zitten onder het haar, lijkt mij nogal de logica zelf als je deze niet ziet
                              Ik heb toch ook niet gezegd dat de handen niet onder haar haar zitten Ik zie een plotse overgang (zwart) vanaf net boven haar polsen in haar haar. Dit vind ik persoonlijk niet mooi. Haar handen hadden meer zichtbaar mogen zijn (ook al zitten die onder het haar)
                              Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Comment

Working...
                              X