Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Maar wat voor foto is dit, waar moet de nadruk op komen te liggen. Het is een foto tbv reclame van beenbedekking neem ik aan omdat het in kader fashion staat?
Maar wat voor foto is dit, waar moet de nadruk op komen te liggen. Het is een foto tbv reclame van beenbedekking neem ik aan omdat het in kader fashion staat?
Humm, bizarre opmerking... Ligt het aan mij of is dit echt onduidelijk ?
Neen, ik verkoop geen beenbedekking, ik maak wel foto's.
Vind je ze goed, wel geniet er dan van.
Vind je ze niet goed, ook goed, geen enkel probleem.
Pas als je weet wat de foto moet weergeven kan je echt zeggen of dat hij gelukt is. Het gaat hier dan om het model. Naast het feit dat het een net plaatje is zou ik dan de storende parasol (of wat daar op de achtergrond ook ligt) uit het beeld halen en de volgende keer zorgen dat het model meer sprekende ogen krijgt (iets verder open?)
Ik denk wel als je een foto plaats je er iets bij moet vertellen en dat je de foto ook plaats om (opbouwende) kritiek te krijgen.
vind het goed, alleen als je de achtergrond zo duidelijk in beeld laat komen, zou ik er wel voor kiezen de boel recht te zetten, vind het nu een storende factor.
grt,bouk.
PS : parasol is het afdekzeil van het zwembad, verzet je niet even op 1,2,3.
Wat betreft de ogen, ik kan moeilijk de ogen van het model zelf open gaan trekken hé, als je een tip hebt let me know
PS : parasol is het afdekzeil van het zwembad, verzet je niet even op 1,2,3. Wat betreft de ogen, ik kan moeilijk de ogen van het model zelf open gaan trekken hé, als je een tip hebt let me know
mss nen stoemen, maar in de fotoclub adden we daar eens een probleem mee met een van de modellen.
oplossing:
laat model de ogen sluiten,
tel tot 3
ogen open en klik
mss nen stoemen, maar in de fotoclub adden we daar eens een probleem mee met een van de modellen.
oplossing:
laat model de ogen sluiten,
tel tot 3
ogen open en klik
meestal komt het goed
David, bedankt voor de tip.
Ik gebruik dat altijd hoor, maar je hebt nu eenmaal modellen wiens ogen gewoon niet verder opengaan.
Ik ben op dit moment aan het werken voor een modemerk met een professioneel model en ook die heeft last van "chinees ogen"
Comment