Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor de beginnershoek: erop
Voor showcase: ferm eronder...
Ik weet niet als het aan de belichting of aan de bewerking ligt, maar alle detail in de huid lijkt met de noorderzon vertrokken te zijn. (je moet al goed kijken om enigszins een neus te ontdekken)
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Voor de beginnershoek: erop
Voor showcase: ferm eronder...
Ik weet niet als het aan de belichting of aan de bewerking ligt, maar alle detail in de huid lijkt met de noorderzon vertrokken te zijn. (je moet al goed kijken om enigszins een neus te ontdekken)
Mvg,
Frederic
Misschien toch even je scherm laten nakijken. Alle detail is hier weldegelijk zichtbaar. Dat er enkele foutjes zijn, da begrijp ik, maar dat er geen neus zichtbaar is, komaan, serieus blijven hé.
En wat met de huidvlekjes dan ? Dat is toch huid of niet ?
Ik apprecieer opbouwende kritiek, maar met bazooka's schieten is erover en niet erop of eronder.
Dirk
Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
---------------------------------------------- Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske
Prachtige model (lijkt wel een Slavische dame) en die ogen met die plakwimpers, wauw!
Maar eh... Ik zie ook bijna geen neus. Aan de onderkant zie ik een heel dun randje van de neusvleugels, meer niet.
Voor mij heeft de foto te weinig detail, maar dat zal persoonlijke smaak zijn. Btw...ik heb een nieuw gekalibreerd schermpje.
Ik vind em goed gelukt hoor, en zie voldoende detail in de huid, en de neus. Waar ik me wel vragen bij stel is de harde aflijning van het arm silhouet, die wel heel rechtlijnig is.
Zonder een oordeel te vellen over belichting of bewerking moet ik toch ook opmerken dat er voldoende detail is, ik zie haar neus ondanks het bewerken toch volledig.
Maar mag ik vragen waarom je de neus zo bewerkt hebt?
Maar mag ik vragen waarom je de neus zo bewerkt hebt?
Jean
Ik begrijp de heibel omtrent die neus niet. Er werd aan die neus niets gedaan, enkel door de zwartwit omzetting (met nadruk op het wit qua huid) is die wat minder duidelijk geworden das alles.
Ik wil er gerust het kleurexemplaar van uploaden als dat toegestaan is.
Dirk
Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
---------------------------------------------- Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske
Met de neus is niks mis. Je licht staat gewoon een beetje te laag.
Half metertje omhoog en je krijgt een klein beetje schaduw aan de onderkant. Gaat veel natuurlijker overkomen.
Ik volg Lennert deels, al zie ik genoeg detail in de neus , dikwijls wordt een foto
beoordeeld door wijze van een al dan niet gekalibreerde Monitor
voor mij een zeer mooi plaatje
Misschien toch even je scherm laten nakijken. Alle detail is hier weldegelijk zichtbaar. Dat er enkele foutjes zijn, da begrijp ik, maar dat er geen neus zichtbaar is, komaan, serieus blijven hé.
En wat met de huidvlekjes dan ? Dat is toch huid of niet ?
Misschien moet je eerst eens lezen WAT ik schreef vooraleer meteen in de aanval te gaan op mijn mening over jouw foto...
Ik schreef niet dat er geen neus zichtbaar is. Komaan, serieus blijven hé...
Dit is wat ik schreef:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
(je moet al goed kijken om enigszins een neus te ontdekken)
Ik begrijp de heibel omtrent die neus niet. Er werd aan die neus niets gedaan, enkel door de zwartwit omzetting (met nadruk op het wit qua huid) is die wat minder duidelijk geworden das alles.
Ik apprecieer opbouwende kritiek, maar met bazooka's schieten is erover en niet erop of eronder.
Ik schreef het als opbouwende kritiek, want ik ik liet het zlefs in het midden als het aan je afwerking of aan je belichting lag...
Ik schreef zelfs dat zoiets MIJ niet kan bekoren.
Blijkbaar kan je geen negatieve kritiek aanvaarden. Vraag dan in het vervolg: is hij goed of is hij heel goed...
En voor de mensen die twijfelen, mijn monitor is wel degelijk gecallibreerd (EyeOne)
Er wordt in showcase altijd een eigen mening gevraagd. Blijkbaar wordt die enkel geäpprecieerd als die positief is, maar als die negatief is, dan worden al meningen becommentarieerd...
Ik gaf MIJN mening over deze foto, en niet de mening van iemand anders of zoals iemand anders hem liever gelezen had. Dit is tenslotte nog altijd showcase
Oorspronkelijk geplaatst door Sticky Showcase
Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
Showcase is bedoeld voor de betere foto.
Comment