Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jeannot, je blijft ons verbazen.
Er komt geen einde aan je inspiratie en de uitzonderlijk verzorgde presentatie.
Je werkjes zouden best op groot formaat in boek kunnen uitkomen.
Als je dat ooit zou realiseren kan je mij beslist een exemplaar verkopen.
Posters zouden eveneens welkom zijn.
12 mensen op de foto!!
Is dit nog enkel amateurisme?
Je postings roepen bij mij heel wat vragen op.
De realisatie van dergelijke grootscheepse opnames stelt heel wat problemen:
- wie zoekt die opnamesites?
- wie heeft het illuster idee van het thema?
- wie zorgt er voor aanwerving van modellen?
- wie doet de algemene regie?
- wie zorgt voor de gepaste kledij en props?
- wie verzorgt de makeup en grimme?
- wie staat in voor de belichting?
- wie...wie...wie?
Ik veronderstel dat achter dit alles een bepaalde opdracht schuil gaat want je opnames kunnen voor heel wat
toepassingen in aanmerking komen, zoals publiciteit, voorbereiding van toneelopvoeringen, standopnames voor film,
e.d.
Als je dit alles zelf doet dan ben jij wel een manusje van al en dergelijke personen zijn unieke werkpaarden.
Wellicht staat er een hele ploeg achter deze verwezenlijkingen en ben jij niet enkel fotograaf maar ook algemeen
directeur?
In ieder geval wordt hier topkwaliteit afgeleverd waarvoor mijn felicitaties en respect.
Comment