Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nolan Coloré

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nolan Coloré

Bij deze Nolan in kleur

Groetjes

jeannot

Re: Nolan Coloré

Wel.... ik vind ze beide knap... de vorige ZW en deze... (de fotograaf heeft goe zijn best gedaan )
    En op sommige vorige reacties terug te komen..... ik vind de gast wel degelijk netjes verzorgd, zowel het haar als de baard..
    great pic.
    ARTERTAINER - CANON DIGITAL EOS 5D + EF 24-70mm F:2.8 L USM + EF 70-200mm F:4.0 L USM + EF 50mm F:1.4 USM + EF 85mm F:1.8 USM

Comment

Awel Jeannot je bent zo braafjes aan het worden. Ik zou bijna ontroerd geraken.
      Je hebt wel een eigenaardige evolutie in je fotografie.
      Eerst als begingeling wat proberen en uitesten. Dan naar het pikante om over te gaan naar het ruige provocerende en dan nu het brave straatje in gegaan.
      Wat mij opvalt, en daarom schrijf ik dit hier ook dat er ook een evolutie is te merken in het aantal reaktie die je krijgt.
      Nu het wat braafjes is krijg je ook veel minder reaktie's.
      Dat zegt niets over je foto's want die blijven kwalitatief goed maar dat zegt veel meer over de mensen die hier op BD commentaar geven.
      wanneer het bloot, spectaculair, ruig is dan zijn ze er bij. Nu dat het eens iets anders is sta je bij manier van spreken alleen op straat.
      Is mischien of topic maar dat moest er even af.

Nu Nolan Coloré
      Zoals ik reeds gezegd heb een brave foto. Niets mis mee natuurlijk.
      Ik had eerst de neiging van te zeggen dat hij aan het hoofd nogal nauw gecadreerd was, maar ik merk nu dat hij toch niet verder kan doordat hij zijn nek strekt,(wat een uitleg weer) )
      Kleur, geen kleur, je balanceerd hier tussen beide in. Ik vind het goed maar ik kan de mensen ook begrijpen die dit niet goed vinden. Je hersenen verspringen steeds (de mijn althans) is het nu kleur of niet. En je weet als de hersenen niet goed weten waar ze aantoe zijn dan is men nogal snel geneigd om te zeggen dat het niet goed is.
      Ik vind het een mooie echteportret foto. zo één die je bij de betere fotograaf kunt laten maken.
      Alleen ik kan deze foto niet linken met jou. Of wat gewoonte met iemands brein kan doen.
      Ik vind deze mooier dan je zw
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Nu het wat braafjes is krijg je ook veel minder reaktie's.
        Heeft daar, in mijn geval, niet veel mee te maken Jeannot ... vond gewoon de zwart/wit-versie zodanig mooi dat deze kleurenversie het ietsje minder doet voor mij. Kortom: mooie foto maar geef mij maar het z/w-beeld ...
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Ik vind deze beter dan de zw/w versie. Dit is stoerder. Past beter in het verhaal voor mij.

grtjs WIm
          "The important thing is not the camera but the eye..............

but the camera helps "

Comment

Och ja ik ond die omzetting ook beter..Geef ons aub de tijd om te reageren..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Heel knappe foto gNo !
              Totally my style ! (de foto hè ... nie de kerel)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                Heeft daar, in mijn geval, niet veel mee te maken Jeannot ... vond gewoon de zwart/wit-versie zodanig mooi dat deze kleurenversie het ietsje minder doet voor mij. Kortom: mooie foto maar geef mij maar het z/w-beeld ...
                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                Och ja ik ond die omzetting ook beter..Geef ons aub de tijd om te reageren..

Hmmm, ik heb toch nergens gezegd dat ik te weinig reactie's krijg?
                Of ben ik niet mee ergens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                  Hmmm, ik heb toch nergens gezegd dat ik te weinig reactie's krijg?
                  Of ben ik niet mee ergens
                  qoute Robbie....
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                  X