Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Wel.... ik vind ze beide knap... de vorige ZW en deze... (de fotograaf heeft goe zijn best gedaan )
En op sommige vorige reacties terug te komen..... ik vind de gast wel degelijk netjes verzorgd, zowel het haar als de baard..
great pic.
ARTERTAINER - CANON DIGITAL EOS 5D + EF 24-70mm F:2.8 L USM + EF 70-200mm F:4.0 L USM + EF 50mm F:1.4 USM + EF 85mm F:1.8 USM
Awel Jeannot je bent zo braafjes aan het worden. Ik zou bijna ontroerd geraken.
Je hebt wel een eigenaardige evolutie in je fotografie.
Eerst als begingeling wat proberen en uitesten. Dan naar het pikante om over te gaan naar het ruige provocerende en dan nu het brave straatje in gegaan.
Wat mij opvalt, en daarom schrijf ik dit hier ook dat er ook een evolutie is te merken in het aantal reaktie die je krijgt.
Nu het wat braafjes is krijg je ook veel minder reaktie's.
Dat zegt niets over je foto's want die blijven kwalitatief goed maar dat zegt veel meer over de mensen die hier op BD commentaar geven.
wanneer het bloot, spectaculair, ruig is dan zijn ze er bij. Nu dat het eens iets anders is sta je bij manier van spreken alleen op straat.
Is mischien of topic maar dat moest er even af.
Nu Nolan Coloré
Zoals ik reeds gezegd heb een brave foto. Niets mis mee natuurlijk.
Ik had eerst de neiging van te zeggen dat hij aan het hoofd nogal nauw gecadreerd was, maar ik merk nu dat hij toch niet verder kan doordat hij zijn nek strekt,(wat een uitleg weer) )
Kleur, geen kleur, je balanceerd hier tussen beide in. Ik vind het goed maar ik kan de mensen ook begrijpen die dit niet goed vinden. Je hersenen verspringen steeds (de mijn althans) is het nu kleur of niet. En je weet als de hersenen niet goed weten waar ze aantoe zijn dan is men nogal snel geneigd om te zeggen dat het niet goed is.
Ik vind het een mooie echteportret foto. zo één die je bij de betere fotograaf kunt laten maken.
Alleen ik kan deze foto niet linken met jou. Of wat gewoonte met iemands brein kan doen.
Ik vind deze mooier dan je zw
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Nu het wat braafjes is krijg je ook veel minder reaktie's.
Heeft daar, in mijn geval, niet veel mee te maken Jeannot ... vond gewoon de zwart/wit-versie zodanig mooi dat deze kleurenversie het ietsje minder doet voor mij. Kortom: mooie foto maar geef mij maar het z/w-beeld ...
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Heeft daar, in mijn geval, niet veel mee te maken Jeannot ... vond gewoon de zwart/wit-versie zodanig mooi dat deze kleurenversie het ietsje minder doet voor mij. Kortom: mooie foto maar geef mij maar het z/w-beeld ...
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Och ja ik ond die omzetting ook beter..Geef ons aub de tijd om te reageren..
Hmmm, ik heb toch nergens gezegd dat ik te weinig reactie's krijg?
Of ben ik niet mee ergens
Comment