![](http://www4.picturepush.com/photo/a/4040067/1024/Studio/Ilke-900.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ilke
Collapse
X
-
-
Re: Ilke
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtNetjes, ja.
Ik hou steeds van die glimmende ondergrond. Welke vloer/ondergrond is dat?
Totaal heeft mij dit 75 euro gekost (zonder verf). Het zagen was het duurste, het in elkaar zetten was kinderspel. Door het verstek laten zagen heb ik ook geen naden. Enkel houtlijm gebruikt....Last edited by Eline342; 22 augustus 2010, 09:29.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eline342 Bekijk berichtIk heb mij drie balken laten maken telken van 40 cm breed. De balken zijn 75cm, 50cm en 25cm hoog. Deze heb ik gelakt in twee kleuren. Zwart en wit. Telken drie vlakken, omdat je maar drie vlakken kunt fotograferen. Zo kan ik spelen met deze kleuren
Totaal heeft mij dit 75 euro gekost (zonder verf). Het zagen was het duurste, het in elkaar zetten was kinderspel. Door het verstek laten zagen heb ik ook geen naden. Enkel houtlijm gebruikt....
Greetz
KrisCanon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eline342 Bekijk berichtIk heb mij drie balken laten maken telken van 40 cm breed. De balken zijn 75cm, 50cm en 25cm hoog. Deze heb ik gelakt in twee kleuren. Zwart en wit. Telken drie vlakken, omdat je maar drie vlakken kunt fotograferen. Zo kan ik spelen met deze kleuren
Totaal heeft mij dit 75 euro gekost (zonder verf). Het zagen was het duurste, het in elkaar zetten was kinderspel. Door het verstek laten zagen heb ik ook geen naden. Enkel houtlijm gebruikt....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtIk snap er geen jota van
Sorry voor de onduidelijkheid
Comment
Comment