Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ilke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ilke

Re: Ilke

Mooi Plaatje Eline

jeannot

Comment

Netjes, ja.
      Ik hou steeds van die glimmende ondergrond. Welke vloer/ondergrond is dat?
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
        Netjes, ja.
        Ik hou steeds van die glimmende ondergrond. Welke vloer/ondergrond is dat?
        Ik heb mij drie balken laten maken telken van 40 cm breed. De balken zijn 75cm, 50cm en 25cm hoog. Deze heb ik gelakt in twee kleuren. Zwart en wit. Telken drie vlakken, omdat je maar drie vlakken kunt fotograferen. Zo kan ik spelen met deze kleuren
        Totaal heeft mij dit 75 euro gekost (zonder verf). Het zagen was het duurste, het in elkaar zetten was kinderspel. Door het verstek laten zagen heb ik ook geen naden. Enkel houtlijm gebruikt....
        Last edited by Eline342; 22 augustus 2010, 09:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eline342 Bekijk bericht
          Ik heb mij drie balken laten maken telken van 40 cm breed. De balken zijn 75cm, 50cm en 25cm hoog. Deze heb ik gelakt in twee kleuren. Zwart en wit. Telken drie vlakken, omdat je maar drie vlakken kunt fotograferen. Zo kan ik spelen met deze kleuren
          Totaal heeft mij dit 75 euro gekost (zonder verf). Het zagen was het duurste, het in elkaar zetten was kinderspel. Door het verstek laten zagen heb ik ook geen naden. Enkel houtlijm gebruikt....
          Mooie foto maar je technische uitleg kan ik niet echt volgen. Misschien het 'wit' wat witter maken (dodge tool highlights) en de overgang even wegshoppen (idem als voorgaande).

Greetz
          Kris
          Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eline342 Bekijk bericht
            Ik snap er geen jota van
            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
              Ik snap er geen jota van
              Het zijn gewoon gelakte balken gemaakt van MDF materiaal (hierboven is gewoon de manier uitgelegd hoe de balken gemaakt zijn en hoe dat je kan werken zonder naden). Daar zit Ilke op en geeft de weerspiegeling. De lijn is de overgang van de balk naar de achtergrond. Deze heb ik bewust niet weggedaan omdat het anders leek of Ilke zweefde.

Sorry voor de onduidelijkheid

Comment

Working...
              X