Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waternimf,...al weet ik nu reeds dat ik er niets kan van bakken....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waternimf,...al weet ik nu reeds dat ik er niets kan van bakken....

...aldus de topic van Awacs,....Noel toch, neem nu toch alles niet zo persoonlijk op,

zovele personen hier op dit forum hebben je reeds proberen verder te helpen,...doe er iets mee,...please ...

Enjoy the pic , and peace on earth !

En ter info, geen PS hier, alleen LR voor de BW conversie...een beeldje maak je eigenlijk toch ter plekke, of niet ?

Daniel.

Re: Waternimf,...al weet ik nu reeds dat ik er niets kan van bakken....

Ik vind dit eigenlijk best een mooi beeld.
    Wel jammer dat je zoveel ribben en ruggegraat ziet, maar ja...

Compo is heel geslaagd, maar de conversie is sepia ipv bw dacht ik
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Zeer mooie foto. Enige puntje van kritiek is het model. Ze is me net iets te mager voor deze pose. Haar ribben komen te fel door. Voor de rest heerlijke sfeer.
      Canon 50D, Canon F4 24-105mm, Canon 10-22mm, Canon F1.8 50mm
      Flickr page

Comment

Enige puntje van kritiek is het model. Ze is me net iets te mager voor deze pose. Haar ribben komen te fel door.
        Eigenlijk dacht ik dat de ethiek hier zo zat, dat het model "an sich" hier niet beoordeeld werd

Nu,...dit gezegd zijnde vond ik het model na gebruik ook wat te mager, en heb ik Caroke dan maar in het moeras doen verdwijnen,

R.I.P. voor de tweede maal in twee postings

Grtz, D.

Comment

Populair plekje duidelijk wel.

Very nice!
          Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

ik zou aan de onderkant een stuk afdoen zodat die 2 houtblokken er net af zijn ,die storen me enorm in dit rustig plaatje en word hij ook mooier panoramisch ,ook had ik haar haar wat meer uiteen gedaan ,lijkt nu bijeengeklit ,,had zelfs deel over haar oren gemogen ,en zag je al klein beetje minder van haar beenderen ,kleurtoon ok ,iedere z'en smaak ,maar geef mij maar mooi zwart/wit .

Danny

Comment

ik zou aan de onderkant een stuk afdoen
              Dan heb je geen mooie compositie meer hoor...in mijn visie allesziens (je verliest dan gewoon enorm veel diepte van het beeld...)

En hoe het haar ligt, is ook eerst heel degelijk over nagedacht,...we hebben verschillende haar tooien uitgetest,

het resultaat ligt dus niet aan het toeval, deze geeft na vergelijking gewoon het sterkste effect...en draagt bij aan de kijkdynamiek van het model...

Voor buiten fotografie dien je trouwens ook steeds rekening te houden met de wind, windrichting en...windsterkte

Grtz, D.
              Last edited by fotodan; 11 augustus 2010, 21:02.

Comment

Geen idee waar dit topic over gaat..maar de foto vind ik prachtig.
                Mooi standpunt en goede DOF. De achtergrond oogt rustig maar geeft nog genoeg details weer, waardoor je een mooi diepte gevoel krijgt. Sjiek!

Comment

Was zeker niet mijn bedoeling om kritiek te geven op het model.
                  Ik vind alleen dat als je een model in dergelijke pose wenst te fotograferen dat je als fotograaf toch ook oog moet hebben voor het feit of het model al dan niet geschikt is voor deze pose (in dit geval dus niet te dik of te mager)....
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Was zeker niet mijn bedoeling om kritiek te geven op het model.
                    Ik vind alleen dat als je een model in dergelijke pose wenst te fotograferen dat je als fotograaf toch ook oog moet hebben voor het feit of het model al dan niet geschikt is voor deze pose (in dit geval dus niet te dik of te mager)...
                    Geen probleem hoor Peter

Persoonlijk bevalt me een ietwat "grafischere" rug me wel (en zeker op fotografisch vlak ),

maar als we het over ruggen beginnen te hebben, dan gaan we duizenden verschillende smaken tegenkomen denk ik

Grtz, D.

Comment

ik hou van mager dus ziet het er voor mij toppie uit

Los daarvan vind ik de plaat erg mooi.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

heel mooie plaat hoor.
                        zeker een geschikt model voor deze lokatie.
                        zie de overeenkomst van de rug en het plankier waar het model opzit.
                        heel goed gezien.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Prima foto, ik hou van deze stijl.
                          http://pxgarden.tumblr.com/
                          Nikon D600 - Nikkor 28 f1.8 - Nikkor 50 f1.4 - Nikkor 85 f1.8 - Nikon SB600 - Nikon 70-300VR

Comment

mooie plaat , niks mis mee, knap model , toffe locatie, mooi licht!
                            http://www.jvs-photography.be/

Comment

Erg mooi hoor...Model niet mijn smaak voor wat betreft vrouwen (zo mager), maar dat heb ik wel vaker en daar beoordelen we inderdaad niet op...en we hoeven dr ook niet mee naar bed

Fotografisch gezien vind ik dit toch echt wel mooier als zonder ribben, zit nog wat schaduw in zo...mooi toch

Enige mindere vind ik ook de balken in het water, zonder was mooier geweest (trekken nu net teveel aandacht naar de verkeerde kant van de foto)...maar zeker niet gaan croppen in deze plaat...en het water inspringen om ze weg te halen gaat ook weer zo ver

Al met al vind ik dit één van je betere van de laatste tijd
                              Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Working...
                              X