Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi!
Zoals al gezegd, ietsje meer licht op het gezicht, en ik zou de naadjes in de achtergrond (plooien van gordijn?) weg gewerkt hebben zodat dit egaal was.
Voor mij verdiend dit plaatje 7 op 10,...dus eigenlijk een verdienstelijk plaatje,...maar om deze nu in de HoF te plaatsen ?...is hiervoor 7/10 genoeg?
Dit is niet specifiek naar de maker van dit beeld gericht,...hij heeft zijn best gedaan
Maar technisch gezien,...hum twijfels,...kwa belichting...twijfels, kwa postproductie...twijfels...
Uit de HoF selectie leer ik heel graag iets bij,...hier zoek ik er wat naar...
Voor mij verdiend dit plaatje 7 op 10,...dus eigenlijk een verdienstelijk plaatje,...maar om deze nu in de HoF te plaatsen ?...is hiervoor 7/10 genoeg?
Dit is niet specifiek naar de maker van dit beeld gericht,...hij heeft zijn best gedaan
Maar technisch gezien,...hum twijfels,...kwa belichting...twijfels, kwa postproductie...twijfels...
Uit de HoF selectie leer ik heel graag iets bij,...hier zoek ik er wat naar...
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Wat mij in deze foto aanspreekt is de sfeer en compo maar de uitvoering minder.
En misschien is dat ook wel HOF-waardig?
Off Topic modus aan: Waarom discussieren of HOF of niet HOF. Iedereen weet toch al langer dan vandaag dat HOF een heel subjectief plaatje is. Ik heb er ook al foto's zien staan waarvan ik vind dat ze niet HOF-waardig zijn. So be it.
On Topic modus aan: Wat het ook zei, toch proficiat aan TS. Dit is en blijft een mooie herinnering aan die dikke buik !
Comment