Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
@ Wim : terechte opmerking en dus ook verwijderd ondertussen
@ Monica : t is echt! Het is een cliché maar o zo waar : ze zijn zo snel groot
@ Peter : zijne pa is nie zo stoer
Da gaat nen 1100 worden denk ik 20 jaar verder...
Stoere kerel met zo een gezicht van...Ik zal u vandaag eens bezig houden en het is niks op uw gemak in uwe zetel gaan hangen...
Het stik kapot gevoel ..Kende da? Wel sjiek hé..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
niet echt scherp.
wit wolken overbelicht.
de boel staat scheef.
door het camerastandpunt geen mooi effect.
oogkes te donker.
wel leuk die kleur van de letters, over nagedacht.
grt,bouk.
niet echt scherp : mijn schuld... heb weggecloond op de verkleinde versie ipv het origineel en daarmee scherpte verloren gegaan... note to self : nooit meer op verkleining shoppen
wit wolken overbelicht : zit hier toch nog wat detail in
de boel staat scheef : spontaan zo gekozen
door het camerastandpunt geen mooi effect : effect van camerastandpunt & breedhoek zorgen dat de driewieler er groter uitziet dus da's ook zo gekozen (maar goesting waarschijnlijk )
oogkes te donker : terecht, zal zien om dat te fixen..
Comment