niet bepaald iets waar ik vaak mee bezig ben maar deze vond ik toch de moeite om te laten zien.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
drie-luikje
Collapse
X
-
drie-luikje
Mijn Fanpagina
Mijn website
Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800wLabels: Geen
-
-
Re: drie-luikje
Ik vind'em ook best leuk kijken! De volgorde klopt ook, vind ik. Eerst blazen, dan genieten en dan het laatste ballonnetje, dat maar niet zelf wilt uiteen spatten gaan vangen! Leuk! Ook mooi hoe hun expressies hetzelfde zijn en dat ze oprecht genieten! Enig puntje mss... Achtergrond had witter gemogen. Mss schaduw ook zachter. Anyway, leuk drieluikje.
-
Erg leuk drie luikje! Foto 1 stoort mij alleen heel lichtjes de wat harde schaduw.. Bij 2 en 3 stoort mij dit minder...
Comment
-
Mooi drieluikje..! Vind het bij drieluikjes altijd zo jammer dat de foto's op zich staand zo klein zijn op 900pix....maar volg in de eerste reactie dat de emotie erg goed "afgestemd" is tussen de modellen
Minpunt voor mij is dat de glasplaat waar ze op zitten alleen op foto 1 "goed" op de foto staat...Mijn objectieven zijn all round...
Comment
Comment