Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

drie-luikje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• drie-luikje

niet bepaald iets waar ik vaak mee bezig ben maar deze vond ik toch de moeite om te laten zien.

Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Re: drie-luikje

Ik vind'em ook best leuk kijken! De volgorde klopt ook, vind ik. Eerst blazen, dan genieten en dan het laatste ballonnetje, dat maar niet zelf wilt uiteen spatten gaan vangen! Leuk! Ook mooi hoe hun expressies hetzelfde zijn en dat ze oprecht genieten! Enig puntje mss... Achtergrond had witter gemogen. Mss schaduw ook zachter. Anyway, leuk drieluikje.
    . fashion & artist photography
    . www.kurtvandeweerdt.be
    . twitter . facebook . flickr

Comment

Erg leuk drie luikje! Foto 1 stoort mij alleen heel lichtjes de wat harde schaduw.. Bij 2 en 3 stoort mij dit minder...
      Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
      My flickr My site

Comment

Mooi drieluikje..! Vind het bij drieluikjes altijd zo jammer dat de foto's op zich staand zo klein zijn op 900pix....maar volg in de eerste reactie dat de emotie erg goed "afgestemd" is tussen de modellen

Minpunt voor mij is dat de glasplaat waar ze op zitten alleen op foto 1 "goed" op de foto staat...
        Mijn objectieven zijn all round...

Comment

leuk en mooi gedaan
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
          X