Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alex Blue

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Alex Blue

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
    menig reacties hier tonen voor mij aan dat er allemaal weer netjes binnen de lijntjes gekleurd moet worden *zucht* (wel goed, zo word ik er af en toe aan herinnerd om geen foto's te posten)

Ik vind dit een leuke plaat om naar te kijken, mooi afgewerkt, leuke pose,... goed gedaan Kurt
    Hey Hans, ik voel mij ook wat aangesproken.
    Ik ben nu ook niet zo'n kuddebeest dat van binnen de lijntjes kleuren houdt. Maar als je buiten de lijntjes kleurt om er buiten te kleuren... wie is dan het grootste kuddebeest?
    Da's waarom ik de voorgaande redenering volg, niet om mee te lopen of om Awacs - ondanks zijn heftige reacties - de grond in te boren. Maar omdat ik het oprecht meen (da's misschien nog het ergste). Ik zie de meerwaarde niet van die missing body parts. En er zit in de foto een beetje de zachtheid van een highkey, maar het is er gene.
    Ik heb zelf de communicantenprentjes van mijn dochter gemaakt in het park, en ik heb haar op een plekje gezet waar de zon tussen de bomen door zijn weg vond, ik heb haar laten liggen achter een hoopje zand in de speeltuin,... En ja... dat zijn klassieke portretjes / modellenfotookes. Maar moet je niet eerst leren binnen de lijntjes kleuren vooraleer je gaat experimenteren erbuiten? Anders blijf je bij de charme van de kopvoeters van een 3-jarige hangen.
    Just my two cents, gebaseerd op de laatste serie foto's die hier gepost werden door Awacs. En geen nood, in september post ik de mijne. Kunnen jullie allemaal je gang gaan op mijn topics...
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
      in korte woorden ... alles wat verkeerd zit... daar is over nagedacht of zoals de Walen zeggen /// Les excuses sont fait pour.....
      Oh, wat zijt gij een klein kind... Ge kunt gewoon niet verdragen dat ik wa commentaar heb gegeven op uwe foto...

De originele foto is zelfs een grotere uitsnede, dus ja, ik heb nagedacht over die te krappe uitsnede en dat broekje. Net als die haren, dat was het thema! ****, kerel... Ga spelen! Case closed voor mij hierover... Ik weet nu echt van wie het komt.
      . fashion & artist photography
      . www.kurtvandeweerdt.be
      . twitter . facebook . flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
        Maar als je buiten de lijntjes kleurt om er buiten te kleuren... wie is dan het grootste kuddebeest?
        Dus, je hebt kuddebeesten en beesten, die kuddebeesten zijn omdat ze net geen kuddebeesten willen zijn. Juist? Dat zegt ge toch zo ongeveer... Wel, dan is iedereen een kuddebeest!

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
        Maar moet je niet eerst leren binnen de lijntjes kleuren vooraleer je gaat experimenteren erbuiten?
        Neen. Domme, kortzichtige opmerking vind ik dat.
        . www.kurtvandeweerdt.be

Comment

En ik die dacht dat het bij evenementen en fotojournalistiek soms erg was...
          www.musicinframe.be

Comment

Eigenlijk kan men hier blijven discussieren.
            De foto's van Cosnovitz en Awacs zijn heel verschillend en spreken ook een volledig andere doelgroep aan.

De foto's van Awacs zijn geweldig....voor in het familie-album. 'Oma en opa' zullen deze foto's enorm apprecieren, want hun kleindochter staat er mooi op (kan ook pa/ma/tante/....zijn ). Met deze foto's moet je niet naar een modellenbureau gaan, ze zullen je maar scheef bekijken.

De foto van Cosnovitz is wat je noemt 'editorial'. Met dit soort foto kun je gerust naar een modellenbureau stappen. Maar 'opa en oma'....oei, das minder hoor, je staat er zo 'raar' op, we zien je liever meer naturel.

De één geeft de voorkeur aan het één, een ander persoon kiest het ander...
            Modellen die geen ambitie hebben om verder te groeien als model, zullen wel voor Awacs' foto's gaan, anderen die echt de fashionwereld willen ingaan kiezen sowiso voor Cosnovitz.

Comment

Awacs fotos niet geschikt voor modellenbureau....die is goed.Awacs fotografeert al jaren voor modellenbureau waar zijn stel wel op prijs word gesteld .
              Of dacht je dat ik elke week nieuwe modellen uit mijn duim zuig!
              Modellenvoorraad word regelmtig aangevuld lol

Comment

Ik spreek over de grote fashion bureau's in Brussel (Dominique, new, vision, IMM,....).
                Dat de kleinere lokale bureau's je werk op prijs stellen, geloof ik graag.

Comment

Dit topic (en nog een ander "actueel topic" hier) bewijst weer maar eens dat fotografen eigenlijk toch serieus op kikkers gelijken. Een beetje kritiek dat hen niet aanstaat et voila... die kaakskes blazen zich direct vol lucht se. En dan maar tegen elkaar op kwaken... Lollig toch wel.

Eumh, ah ja, de foto. Ik vind hem goed. Niet het meest spectaculaire shot dat ik van mijn leven al gezien heb, maar het is goed gemaakt, door een team van mensen die weten waar ze mee bezig zijn.

Belichting? Goed gedaan. Oplichten rechts is voor mij echt niet nodig
                  Crop: ook goed, dit werkt voor mij.

Het is geen shot dat ik een leven lang ga onthouden (daar mis ik net dat beetje "extra" voor), maar goed gemaakt is het zeker en vast!
                  Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cameljack Bekijk bericht
                    Dit topic (en nog een ander "actueel topic" hier) bewijst weer maar eens dat fotografen eigenlijk toch serieus op kikkers gelijken. Een beetje kritiek dat hen niet aanstaat et voila... die kaakskes blazen zich direct vol lucht se. En dan maar tegen elkaar op kwaken... Lollig toch wel.

Eumh, ah ja, de foto. Ik vind hem goed. Niet het meest spectaculaire shot dat ik van mijn leven al gezien heb, maar het is goed gemaakt, door een team van mensen die weten waar ze mee bezig zijn.

Belichting? Goed gedaan. Oplichten rechts is voor mij echt niet nodig
                    Crop: ook goed, dit werkt voor mij.

Het is geen shot dat ik een leven lang ga onthouden (daar mis ik net dat beetje "extra" voor), maar goed gemaakt is het zeker en vast!
                    Mja, nochtans ben ik zo niet... Maarja, ne mens laat zich soms eens ongewild meeslepen, hè...
                    . www.kurtvandeweerdt.be

Comment

Kan soms deugd doen...
                      Allez, post nog eens een BDLK foto. Misschien zit ik dan eens in het andere kamp, want ik ben dat 'conformistisch volgens de regels' gedoe beu aan 't worden.
                      www.musicinframe.be

Comment

Sla maar een modetijdschrift open en je ziet soort foto's.
                        Ik vind hem erg saai belicht en pose hebben we ook al duizend keer gezien.

Wel een prachtig model, dus daar zou ik meer mee doen.

En wat betreft "buiten de lijntjes kleuren" ???? Met deze foto zeker niet het geval en wat zeggen fotografen toch graag over zichzelf dat ze dit doen. Ik word er een beetje moe van
                        D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Zonder een SC foto in modellen gepost te hebben, u kan volgen of u kan het niet, deze foto doet het voor mij
                          ::: Flickr :::

Comment

Working...
                          X