Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vacation in the backyard

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vacation in the backyard

Waauw! Ik heb mijn vakantie-adres inmiddels afgezegd. Ik kom naar Engelmanshoven....
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Comment

amai gewoon top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
        Ik ga eerlijk zijn, mijn mond valt hier niet open zoals bij je laatste posts met de driewieler en hangar 27...*KNIP*
        Leuke constatering...

Men roept hier wel eens dat reacties naamgebonden zijn...en de toppers over elke plaat weer de hemel ingeprezen worden...

Maar dit is een duidelijk voorbeeld van de keerzijde van de medaille...als je eenmaal topt...dan verwachten mensen ook steeds meer...en beter...en groter...en spectaculairder. Tjah...en dat gaat natuurlijk niet hé

PS...Nena...zeker niet op nagatieve wijze richting jou bedoeld hoor...juist tegen de zogenaamde "het glas is altijd half leeg" mensen die overal zi(f)t(t)en.
        Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Lol ..Jeannot ik lig hier strike...Waar haalt ge het toch..Nogal logisch als je een pens hebt vol Humor..Kan niet anders.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Geniaal idee
            Die blikken zijn goudwaard, en dan nog het meest van de hond

greetz
            Cheeta
            Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
            flickr

Comment

BEET!!!

Hele creatieve plaat
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

zeer leuk bedacht hoor
                ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                *BD1034BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                  Ik ga eerlijk zijn, mijn mond valt hier niet open zoals bij je laatste posts met de driewieler en hangar 27, maar hey...ik vind deze hilarisch, heel creatief bezig, super cool
                  Grappig...fotografie is zoiets persoonlijks, dat blijkt weer.

Voor mij is dit juist een super komische waanzinnig te gekke plaat. Ik heb de foto nu 15 minuten bekeken en ik pies er zowat van in mijn broek. (figuurlijk he mensen....tis een gezegde)
                  Op de een of andere manier werken die hangaar foto's bij mij niet, maar deze des te meer. GROOTS en magnifiek
                  Super goed geposeerd door de modellen. Vooral de blik van de dame is goud waard

Comment

'Waarom nou nooit eens zo'n foto in het HOF??
                    Iedereen vindt de plaat super! ook ik moest erg lachen toen ik hem zag.
                    De foto is perfect van qualiteit/scherpte en kleuren.
                    Een topidee...dus voor mij meer dan HOFWAARDIG!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                      Grappig...fotografie is zoiets persoonlijks, dat blijkt weer.
                      Ach, eigenlijk.. deze is gewoon niet te vergelijken met de vorige 'hangar'-shoot.
                      Ik vind deze ook super, echt. Ben er ook al verschillende keren naar komen kijken en vind de kleine details ook fantastisch.
                      Zoals Moontje ook zegt, zeker HOF-waardig !
                      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Grappig

Comment

Working...
                        X