Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ga eerlijk zijn, mijn mond valt hier niet open zoals bij je laatste posts met de driewieler en hangar 27...*KNIP*
Leuke constatering...
Men roept hier wel eens dat reacties naamgebonden zijn...en de toppers over elke plaat weer de hemel ingeprezen worden...
Maar dit is een duidelijk voorbeeld van de keerzijde van de medaille...als je eenmaal topt...dan verwachten mensen ook steeds meer...en beter...en groter...en spectaculairder. Tjah...en dat gaat natuurlijk niet hé
PS...Nena...zeker niet op nagatieve wijze richting jou bedoeld hoor...juist tegen de zogenaamde "het glas is altijd half leeg" mensen die overal zi(f)t(t)en.
Ik ga eerlijk zijn, mijn mond valt hier niet open zoals bij je laatste posts met de driewieler en hangar 27, maar hey...ik vind deze hilarisch, heel creatief bezig, super cool
Grappig...fotografie is zoiets persoonlijks, dat blijkt weer.
Voor mij is dit juist een super komische waanzinnig te gekke plaat. Ik heb de foto nu 15 minuten bekeken en ik pies er zowat van in mijn broek. (figuurlijk he mensen....tis een gezegde)
Op de een of andere manier werken die hangaar foto's bij mij niet, maar deze des te meer. GROOTS en magnifiek
Super goed geposeerd door de modellen. Vooral de blik van de dame is goud waard
'Waarom nou nooit eens zo'n foto in het HOF??
Iedereen vindt de plaat super! ook ik moest erg lachen toen ik hem zag.
De foto is perfect van qualiteit/scherpte en kleuren.
Een topidee...dus voor mij meer dan HOFWAARDIG!
Grappig...fotografie is zoiets persoonlijks, dat blijkt weer.
Ach, eigenlijk.. deze is gewoon niet te vergelijken met de vorige 'hangar'-shoot.
Ik vind deze ook super, echt. Ben er ook al verschillende keren naar komen kijken en vind de kleine details ook fantastisch.
Zoals Moontje ook zegt, zeker HOF-waardig !
Comment