Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Typische Madmax plaat, lekker hard.
Euh belichting had voor mij tikkeltje lager gemogen of het moet opzet zijn geweest.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Allee, omdat je er echt om vraagt met deze plaat : dat zwarte oog... ik voel me oncomfortabel als ik er naar kijk. Als daar nu net ietsje meer licht op viel dan was hij voor mij perfect!
uhuh.. licht had wat lager gekund op deze plaat. Vind het zelf niet schokkend anders had ik m natuurlijk niet geplaatst. Maar ik weet dat veel mensen niet van dit licht houden op het linkeroog. Dus no worry.. ikke snap
Voor mij kan het best hoor, dat licht. Alles in de plaat voelt heel scherp en hoekig aan (hard licht en schaduw-spel, de sleutelbeenderen van het model, de uitdrukking....). It works for me!
Comment