Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Shanna in z/w
Collapse
X
-
-
Re: Shanna in z/w
Mijn eerste reactie was Wow !
Toen ik gerichter toekeek begonnen mij de details op te vallen.
#1 : de opgelichte haren liggen op 't randje van storend door het opscherpen. Je krijgt bijna morse te zien op sommige plaatsen. Lokaal opscherpen toepassen om dit te vermijden ? 't Kan ook gebeurd zijn bij het verkleinen natuurlijk.
#2 : te enthousiast gaan bluren is niet mijn ding maar ik kan me er in vinden dat het in bepaalde omstandigheden meerwaarde kan bieden. Echter ben je sommige plaatsen vergeten. Daar waar het gezicht bijna "plastiek" gaat aanvoelen en alle textuur weg is ben je onder de haargrens een zone vergeten waar de huidtextuur wèl duidelijk zichtbaar wordt. Dito voor de hals. Lijkt onnatuurlijk ...
Ter vergoelijking van mijn kommaneuken. Verder is er niet veel op aan te merken. Belichting, houding, crop, alles zit ok. Zonder bovengenoemde details had ik dit als topplaat gecatalogeerd.
Hopelijk kan je je in bovenstaande commentaar terugvinden.
Slu !
Tjerr
-
Niet helemaal want ik gebruikt al een geruime tijd geen blur meer op mijn platen.| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk berichtNiet helemaal want ik gebruikt al een geruime tijd geen blur meer op mijn platen.
En mijn opmerking ivm het opscherpen ?
Tjerri
Comment
-
Tjerri, kijk effe naar het orgineel, enkel omgezet van RAW naar Jpeg.
Je ziet zo al dat ze een mooie huid heeft.
Verder over het verscherpen kan ik zeggen dat ik de foto's bewerk om te kunnen afdrukken op groot formaat. Op web formaat komen de foto's helaas niet altijd over zoals ze bedoelt zijn.| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Comment
-
-
Snap niet dat er over zo'n mooie plaat gemuggezift word... Voor mij"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment
Comment