Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door CH PhotographyBekijk bericht
Aan het aantal comments te zien bij uw foto's ben ik nie de enige
Ik heb lak aan een resem ooh en aah s van een stelletje idioten,ik doe mijn ding.
Dat er geen comments komen wil zeggen dat ze momenteel geen idiote opmerkingen kunnen bedenken.
Nog veel fotoplezier of misschien kan je toch beter sigarenbandjes gaan verzamelen.
Tja jonges...wat een reactie hier...
Trek het je niet aan want ik vind de foto goed maar gewoontjes.
Ik zie je zeggen tegen het model..ontspan je en beweeg je..dit gevoel krijg ik bij deze foto.Dus spontaan en niet bekrompen,natuurlijk en vrij.
Kortom goed.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Iemand zei ooit eens tegen mij dat ik zoveel van het zelfde schoot. Dat gevoel krijg ik dus hier ook. Zelfde jurkjes, zelfde paadjes, zelfde standjes, zelfde licht.
Het is prima qua techniek en niemand hoeft zich hier voor te schamen, maar het is zo saai, fut- en inspiratieloos.
Ik zou wel eens een cool thema van je willen zien.
Comment