Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En toen schoot ik uit in PS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • En toen schoot ik uit in PS



    Kon het niet laten hahaha.

    Model: Joeke
    Visa: Lisanne


    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: En toen schoot ik uit in PS

    WOW

    Mijn objectieven zijn all round...

    Comment


    • #3
      Re: En toen schoot ik uit in PS

      Lovely pic...

      Comment


      • #4
        Re: En toen schoot ik uit in PS

        MadMax flikt m weer!!!



        maar hij was mss nòg beter geweest zonder de rugstekels?

        Comment


        • #5
          Re: En toen schoot ik uit in PS

          Prachtig
          Knap staaltje shopwerk, het plaatje klopt.
          Paulusz

          Comment


          • #6
            Re: En toen schoot ik uit in PS

            Oorspronkelijk geplaatst door Paulusz Bekijk bericht
            Prachtig
            Knap staaltje shopwerk, het plaatje klopt.
            Het klopt niet helemaal, maar wel erg leuk idee en mooi belicht.
            Zonder rugstekels was het mooier geweest en schaduw van nek had dikker gemogen.
            D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

            Comment


            • #7
              Re: En toen schoot ik uit in PS

              jammer.
              het plaatje had veel beter geweest als je niets aan de tanden en op de rug had gedaan.
              nu ligt het er dubbel en dik bovenop.
              het model onbewerkt en de schaduw zoals hij nu is, had veel subtieler geweest.

              Comment


              • #8
                Re: En toen schoot ik uit in PS

                Damn man, zeer sterk!

                Mvg,
                SB
                Canon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.

                Comment


                • #9
                  Re: En toen schoot ik uit in PS

                  Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                  WOW

                  en nogmaals WOWWWWW
                  EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                  https://sites.google.com/view/pdh65/

                  Comment


                  • #10
                    Re: En toen schoot ik uit in PS

                    Super foto!!!! En eigenlijk mag ik helemaal geen opmerkingen geven, aangezien ik zelf bitter weinig van PS kan, maar ik volg Control-Z wel. Het "verhaal" achter de foto was sterker geweest als het model "normaal" was.

                    Hoe dan ook, supermooie foto.
                    onderweg...
                    Canon 7D; 24-70mm 2.8; 50 mm 1.8; 85mm 1.8

                    Comment


                    • #11
                      Re: En toen schoot ik uit in PS

                      Geniaal gevonden.

                      Ik had er echter wel meer een schaduw/silhout van gemaakt, ipv een z/w tekening. Zou het iets realistischer gemaakt hebben. In zoverre dat het al realistisch is natuurlijk

                      Comment


                      • #12
                        Re: En toen schoot ik uit in PS

                        In alle eerlijkheid kan ik je nu al zeggen dat ik je dit niet snel zal kunnen nadoen, maar ...
                        ik heb bij deze toch een beetje twijfels.
                        Het idee vind ik goed en ik ben blij dat je tegenwoordig zo experimenteert want het is echt de moeite.
                        Wat voor mij afbreuk doet aan de geloofwaardigheid van de foto zijn volgende puntjes:

                        1. de tanden: dat lijken gewoon driehoekjes zonder enige schaduwwerking en dus zonder dieptezicht. En was
                        het niet mooier om de tanden van de hond (beer?) te nemen? Dat lost onmiddelijk voorgaande punt op (denk ik).

                        2. de rugstekels ogen al iets meer 3D, maar ook daar voelt he zo opgeplakt aan. Wat mij betreft mogen die er
                        gewoon af, ze passen toch niet bij de schaduw.

                        3. ogen beetje open? niet zeker of het de foto beter zou maken hoor, de kans zit er in dat het dan meer een
                        'hertje' wordt

                        In het kort, vooral punt 1 en 2, kan volgens mij de foto nog een beetje brushing gebruiken.

                        Het haar vind ik dan weer wel mooi, zelfs al past ook dat niet bij de schaduw. Het geeft zo'n wilder tintje.

                        Chapeau aan't model trouwens, ze heeft dat goed gedaan.
                        Have fun!
                        EOS 50D - EF-S 18-55 f/4-5.6 IS - Sigma 18-50 EX f/2.8 - EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - Sigma 10-20 EX f/4-5.6

                        Comment


                        • #13
                          Re: En toen schoot ik uit in PS

                          Zeeer creatief en zo moet het zijn Jorgen! Enkel de stekels op haar rug hadden voor mij niet gehoeven..
                          Superplaat!

                          Comment


                          • #14
                            Re: En toen schoot ik uit in PS

                            Whoehaha had je nog een stripblad onder je scanner liggen ?

                            Geintje, leuk en orgineel gedaan Jorgen. Je moet er maar op komen.
                            | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                            | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

                            Comment


                            • #15
                              Re: En toen schoot ik uit in PS

                              Thanks lieve mensen.

                              Zoals ik al in de titel vermeldde, schoot ik uit tijdens het poetsen en met een lekker glas wijn naast me ontstond dit plaatje.
                              Tis gewoon een grap en fotoshoptechnisch zal deze zeker niet perfect zijn omdat ik die skils gewoon nog niet beheers hahaha. Enige die dit echt overtuigend kan is Maniac.
                              Desondanks vond ik hem SC waardig genoeg.

                              Maar voor elk wat wils hoor. Met of zonder stekels.. met of zonder tanden... andere toning, korrel.. whatever. After all zijn het gewoon laagjes


                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

                              Comment

                              Working...
                              X