Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Jörgen,
even over dit plaatje...
punt 1: Super
punt 2: GEWELDIG
Punt 3: IK WIL MEER VAN DEZE SOORT
I just love it.... Bedankt om deze plaat met ons te delen dude...
grtz Nico
ARTERTAINER - CANON DIGITAL EOS 5D + EF 24-70mm F:2.8 L USM + EF 70-200mm F:4.0 L USM + EF 50mm F:1.4 USM + EF 85mm F:1.8 USM
Voor mij zou deze helemaal perfect zijn als het model onbewerkt zou zijn , maar wel een schaduw als weerwolf zou hebben. Zoals je bij vampierenfilms wel een gewoon mens ziet, maar de schaduw de vorm van een vleermuis aanneemt. DAT zou echt UBER zijn!!!!
Voor mij zou deze helemaal perfect zijn als het model onbewerkt zou zijn , maar wel een schaduw als weerwolf zou hebben. Zoals je bij vampierenfilms wel een gewoon mens ziet, maar de schaduw de vorm van een vleermuis aanneemt. DAT zou echt UBER zijn!!!!
Thanks allemaal
@Monica.. alles kan maar dit is een keuze geweest en ik ben er blij mee zo.
Op ModelMayem goede score in pic of the day (das al heel wat als je daar punten krijgt):
Comment