Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nog geen reacties op een op zich toch hele leuke foto. Mooi scherp en een mooie uitstraling. Een prachtige ontwapende onschuldige glimlach. Hier zouden wat mij betreft toch echt meer reacties op mogen komen.
Nog geen reacties op een op zich toch hele leuke foto. Mooi scherp en een mooie uitstraling. Een prachtige ontwapende onschuldige glimlach. Hier zouden wat mij betreft toch echt meer reacties op mogen komen.
Hm....ik zit eens lekker foto's te bekijken en kom deze foto 3 keer tegen op BD, in 1 week gepost. Alleen de bewerking is steeds anders.
Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,......
Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,......
Misschien dat er daarom weinig mensen nog reageren?
Ik vind dit een heerlijk portretje Beter dan de andere bewerkingen.
Misschien dat er daarom weinig mensen nog reageren?
Ik vind dit een heerlijk portretje Beter dan de andere bewerkingen.
Dat klopt dat dit meisje Lauren drie keer gepost is geweest.
Deze heb ik gepost door tips die ze mij gegeven hebben in de vorige post "twee zusjes"
De kinderen afzonderlijk op foto vonden ze mooier, vandaar deze derde foto van haar.
Toch denk ik wel dat er geregeld foto's gepost worden van dezelfde modellen, als dat nu eenmaal het model is die je steeds bij de hand hebt
Bedankt voor je reactie, ook aan de anderen.
Nikon D300s met nog wat glas en attributen Foto Lucky
Tuurlijk zie je veel dezelfde modellen (mijn kids &vriendjes zijn altijd de pineut, foto's van "klantjes" plaats ik eigenlijk niet op het internet)
Maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat dit 3 keer dezelfde foto is.
Anways....de lach is zeeeer innemend, lief grietje
Lichtbron waren twee soft-plu's, maar aan het plafond brande een TL-lamp
Ik heb eens geprobeerd met 60 procent geel er uit te halen en 10 procent rood bij te doen en inderdaad was de foto mooier. Alleen de ogen heb ik dan moeten terughalen omdat die in werkelijkheid bruin zijn en door het geel eruit te halen waren ze minder bruin. Het verschil is niet gigantisch maar komt de foto wel ten goede.
Bedankt voor de tip
Update bij de eerste foto geplaatst om gemakkelijker te kunnen vergelijken.
Bedankt voor de tip Monica maar helaas op die plaats niet mogelijk om daglicht te krijgen. Is nl in de kelder waar geen venster of buitendeur is.
Ik denk dat ik dan beter ergens een klein lampje laat branden, niet aan het plafond maar ergens op een tafeltje of zoiets, en dan met met de plu's verder werken.
Ik had niet gedacht dat een TL-lamp deze invloed zou geven.
Alweer iets bijgeleerd.
Anders TL lamp aanhouden om alles op te stellen...en op het moment dat je de foto gaat nemen de TL uit...de pilootlampen van je studioflitsers moeten dan wel voldoende licht geven om te kunnen zien...
In mijn "studio" is het licht altijd uit...alleen wat daglicht komt erdoor soms...
Comment