Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Twee zusjes
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Twee zusjes
Volgens mij is dit een collage... ofwel schijnt er een warmere lichtbron op het meisje rechts en zit het linkere oudere meisje op haar knieën.
Niets mis mee, maar zorg dan wel dat de witbalans gelijkloopt...
Voor de rest mooi plaatje hoor.
-
Zeker apart doen..!
En anders inderdaad zorgen dat de witbalans op beiden overeenkomt, maar ook de grootte van de meiden...Nu kijkt dat heel vreemd moet ik zeggen...
Apart zijn het mooie portretjesMijn objectieven zijn all round...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk berichtZeker apart doen..!
En anders inderdaad zorgen dat de witbalans op beiden overeenkomt, maar ook de grootte van de meiden...Nu kijkt dat heel vreemd moet ik zeggen...
Apart zijn het mooie portretjes
De witbalans staat volgens mij wel goed hoor. Het achterste meisje is nu eenmaal bruiner en kleiner dan het andere meisje en dat hoeft dan toch niet aangepast te worden of menen jullie van wel?
De gloed die je achter het meisje ziet is haar schaduw tegen de achtergrond omdat zij veel korter tegen de achtergrond staat dan het ander meisje.
Dat de grootte van de meisjes vreemd kijkt snap ik ook niet echt. Er zit 2 jaar leeftijdsverschil waardoor de grootte van de meisjes verschilt.Nikon D300s met nog wat glas en attributen
Foto Lucky
Comment
-
Als de grootte op de representatief is voor de werkelijkheid, dan is óf de één een reus...óf de ander een dwerg...als dat zo is heb ik niets gezegd, maar zet ze maar eens naast elkaar op één foto...ik durf te wedden dat de verhoudingen dan wel kloppen.
Ze hoeven dus niet even groot te zijn, maar ze moeten wel met dezelfde omstandigheden (aantal mm's en afstand tot model) genomen worden om ze zo naast elkaar te plakken
Qua witbalans...kijk maar naar het oogwit, daar zie je toch dat de grootste een kouder licht heeft dan de kleinsteMijn objectieven zijn all round...
Comment
-
Comment