Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Iets komt me bekend voor... maar ik vind hem super hoor.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Oorspronkelijk geplaatst door mariussuikerBekijk bericht
Buddy, you're not the only one with a pink background.
Get used to it.
Bijna maar dat is nou net niet wat ik bedoel...
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Jatten vind ik niet het juiste woord, misschien het toepassen van een idee, word wel vaker toegepast, niet alleen door mij...
Denk effe terug aan de shoot met Ellena...je vroeg je af waarom ik die spot op de achtergrond plaatste.
Jatten vind ik niet het juiste woord, misschien het toepassen van een idee, word wel vaker toegepast, niet alleen door mij...
Denk effe terug aan de shoot met Ellena...je vroeg je af waarom ik die spot op de achtergrond plaatste.
Dan moet ik je bij deze toch écht teleurstellen.
Allereerst gebruikte jij een snoot en gebruik ik een reflector met grid, en ten tweede heb ik dit al tientallen keren gedaan, maar dan met blauw op een zwarte achtergrond.
Kijk maar eens terug in mijn portfolio (zelfs 3 jaar geleden!) en dan zul je zien dat ik deze techniek al tot in den treure heb gebruikt. Alleen dus nog nooit op een paarse achtergrond, want die hebben we pas net.
En je weet hoe ik erover denk als fotografen klakkeloos dingen van anderen overnemen. Het voorbeeld woont nog geen 5 km van je vandaan. En dan heb ik het nog niet eens over al die fotografen die Frank Doorhof immiteren na het volgen van een workshop. Daar hebben we het trouwens al vaker over gehad toch?
Elke gelijkenis berust op puur toeval. En dat meen ik.
Alleen dus nog nooit op een paarse achtergrond, want die hebben we pas net.
ah dat is dus wat ik zag...
Vat het niet te zwaar op, ik weet ook net zo goed dat het puur toeval is.
Alleen dus nog nooit op een paarse achtergrond, want die hebben we pas net.
ah dat is dus wat ik zag...
Vat het niet te zwaar op, ik weet ook net zo goed dat het puur toeval is.
Is ook niet erg.
En als jouw eer toekwam bij het ontstaan van deze plaat had je 'm ook echt wel gekregen van mij.
Maar nu lijkt het alsof ik een kunstje van iemand anders heb gepikt, en da's dus niet het geval.
Vandaar dat ik erop doorga. ;-)
Comment