Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Smoking Kills
Collapse
X
-
-
Re: Smoking Kills
Ik snap de link wel met de foto maar de compo kan mij toch niet bekorenJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Technisch is foto wel in orde...maar inhoudelijk kan hij mij niet bekoren - compo/houding model !"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stax Bekijk berichtIk zie de link ook niet met de 'kill'...
beetje rommelig ook in de zetel...
Punt van het kussen rechts boven stoort me. Rommelig mag.
Comment
-
-
O jee, er staat iemand in de startblokken..... maar deze beginner gaat toch iets zeggen (is niet zeuren!) over de titel ....... en het roken.....
Deze titel snap ik wel maar dekt de lading voor mij niet erg..... deze dame ziet er kerngezond (in blakende gezondheid) uit. Ik zou hier een ander model gekozen hebben......
oud, gerimpeld, doorgroefd, grauw, etc en dan een rookwalm en het plaatje klopt.....
Symboliek / houding wel leuk gekozen hoor!
Er is meer uit te halen ( denk ik) maar idee wel leuk!
Groet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Largo Winch Bekijk berichtEn zij blies haar laatste adem uit......
Punt van het kussen rechts boven stoort me. Rommelig mag.
natuurlijk is de link met roken - dood - christus aan't kruis houding wel duidelijk... maar niet met een gezond en fris uitzient model
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stax Bekijk berichtZiet zij eruit alsof ze aan't sterven is?
natuurlijk is de link met roken - dood - christus aan't kruis houding wel duidelijk... maar niet met een gezond en fris uitzient model
Samen met de spreiding van het haar en het afhangende hoofd geven mij de indruk dat ze niet meer tot de levenden behoort. En de symboliek is dat het ieder die rookt kan overkomen. Jong, oud of een stralend model.
Comment
-
-
Comment