Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

young sweet Rebel

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: young sweet Rebel

Oorspronkelijk geplaatst door stach Bekijk bericht
    ik zie het rebelse niet echt.
    Moest de titel het niet aangehaald hebben zou ik er nooit opgekomen zijn.
    Een foto moet voor mij op zich spreken. Als er uitleg bij nodig is wat er bedoeld wordt dan....

Ik heb het dus niet over de technische uitvoering van de foto
    Laten we het DAAR aub wel eens over hebben. Dat geleuter over de titel...
    Arme TS...die verwacht degelijke feedback ipv gezwam over de titel die hij de foto gaf om hier maar een topic te kunnen openen.
    Ik zal morgen een zwarte foto "white" noemen en posten op BD....dan kan men daar lekker zwammen over de gekozen titel.

Comment

Ik zal morgen een zwarte foto "white" noemen en posten op BD....dan kan men daar lekker zwammen over de gekozen titel
      Een echte Monica uitspraak,...hard maar heel juist,...sta ik trouwens ook volledig achter

Grtz, D.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Laten we het DAAR aub wel eens over hebben. Dat geleuter over de titel...
        Arme TS...die verwacht degelijke feedback ipv gezwam over de titel die hij de foto gaf om hier maar een topic te kunnen openen.
        Ik zal morgen een zwarte foto "white" noemen en posten op BD....dan kan men daar lekker zwammen over de gekozen titel.

We zullen het voor Monica eens op kabouter plop niveau brengen want blijkbaar is het verband te moeilijk.

bij deze :

Zou er ook maar iemand een reactie op de foto gegeven hebben in de aard van "heel rebelse look" indien het niet in de titel had gestaan ?

De reacties zouden veel meer over : goede belichting / slechte belichting /ik had dit zo gedaan ik had dat zo gedaan ..... gegaan zijn.

maar 100 personen = 101 opinies
        www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

Comment

Ik vind het een geslaagde foto.
          Het slipje en de peuk zijn juist de details die de foto afmaken

Trouwens dit weekend op de grote markt in Lier iemand tegengekomen die opvallend hard op deze rebelse dame lijkt.
          Inclusief sigaret

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stach Bekijk bericht
            We zullen het voor Monica eens op kabouter plop niveau brengen want blijkbaar is het verband te moeilijk.
            Zow....die komt even hard aan zeg. Mijn hele ego ligt aan gruzelementen.
            Sorry meneer WE (Jut en Jul?), ik ben de laatste die onder de indruk is van een potje arrogant ballen-gedrag. Maar leef u uit hoor, het is best vermakelijk

Sorry TS voor het vervuilen van dit topic. Ik ben erg gecharmeerd van uw foto en de titel zal me, op zijn Hollands gezegd, aan mijn reet roesten.

Comment

tot 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 tellen is soms beter.........

Comment

Niet reageren als je niets te melden hebt NOG beter...

O sjit...wat doe ik nu?

Foto blijft gewoon goed...en passend bij de titel
                Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                  yep, idd we hebben er weer eentje bij Monica
                  ik....volg

Prachtige foto trouwens, ze heeft echt een "young sweet rebel snoetje" .... Kleuren en sfeer vind ik super en ze heeft een lekkere coole blik in haar ogen die de titel alle eer aandoet... very nice indeed....

( Godzijdank zijn haar nagels ook roze, anders was daar ook nog eens commentaar op geweest... Nu passen ze toch bij dat vervelende ... slipje... )

Comment

:d:d:d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                      Zow....die komt even hard aan zeg. Mijn hele ego ligt aan gruzelementen.
                      Sorry meneer WE (Jut en Jul?), ik ben de laatste die onder de indruk is van een potje arrogant ballen-gedrag. Maar leef u uit hoor, het is best vermakelijk

Sorry TS voor het vervuilen van dit topic. Ik ben erg gecharmeerd van uw foto en de titel zal me, op zijn Hollands gezegd, aan mijn reet roesten.
                      Je slaat de nagel op de kop....wie was er nu weer begonnen met .... zucht ?
                      (kon het niet laten )
                      Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Ja, jantje met de pet op,....je avatar naam zegt ook reeds zoveel over je hé....kon het ook niet laten

Comment

Ik vind zowel foto als titel geslaagd. Het rebelse is heel sterk aanwezig in het meisje haar blik en houding.

'k Zou niet inzien waarom een titel niet mag bijdragen tot een foto, omdat "de foto op zichzelf zou moeten spreken". De oh-zo-overbodige titel "de schreeuw" brengt voor mij ook een meerwaarde aan't schilderijtje van Edvard Munch. Stel je voor dat ze het "de brug" genoemd zouden hebben.

Tja, misschien gebruiken we vanaf nu beter "IMG_0475.JPG" als titel.
                          Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                            Ja, jantje met de pet op,....je avatar naam zegt ook reeds zoveel over je hé....kon het ook niet laten
                            Tja...de jouwe is totaal niet veelzeggend... maar ja...beter iets dan niks.
                            Kon het weer niet laten
                            Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

vind het een leuke opname.
                              jammer dat het bovenste knoopje van de broek niet los zit.
                              en dat de deur niet op een kier staat.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                jammer dat het bovenste knoopje van de broek niet los zit.
                                en dat de deur niet op een kier staat.
                                Ik dacht even... HOOO bouk, op het randje van gortig, maar toen zag ik dat er effectief een deur op de achtergrond staat
                                Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L

Comment

Working...
                                X