Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

young sweet Rebel

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: young sweet Rebel

Zucht...zeer waarschijnlijk omdat men "zeurt" over "imperfecties" die juist bij deze foto horen...

De peuk en het slipje zijn onderdeel van de foto...zonder die twee zou het deze foto niet meer zijn
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

En iemand met een andere kijk op deze foto zeurt? Een andere mening is zeuren hier?
      Fijne stemming hier, men staat echt open voor anderen.....

zucht....

Comment

is genomen met natuurlijk licht en één groot reflectiepaneel
        al de rest zijn bewust en maken deel uit van het geheel , juist daarom de slip en de peuk
        bedankt voor de fijne reacties en het kijken
        smile ! ...it confuses people ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Piet Snot Bekijk bericht
          En iemand met een andere kijk op deze foto zeurt? Een andere mening is zeuren hier?

zucht....
          Zeuren is maar een woord...Daar zou ik niet te zwaar aan tillen hoor (hij stond bij mij niet voor niets tussen haakjes)
          Mijn objectieven zijn all round...

Comment

zucht....
            Ik zeg niets over zeuren.....maar ik word wel wat moe van dit soort "feedback".
            De fotograaf wil duidelijk een rebelse jonge dame laten zien (zie titel van de foto)
            Dat wat hier benoemt wordt als "jammer"....de peuk en het slipje, zijn juist de details die de foto af maken.
            Dat u wellicht een fanatieke tegenstander bent van het roken, maakt dat u niet meer open staat voor wat de fotograaf wilde bereiken. Vandaar mijn zucht.....

Comment

inderdaad, de peuk en het slipje horen niet in "real-life" maar dat maakt nu eenmaal de foto en de rebelse uitdrukking.

knap gedaan
              Nikon D7000 en wat lenzen.
              http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                Dat u wellicht een fanatieke tegenstander bent van het roken, maakt dat u niet meer open staat voor wat de fotograaf wilde bereiken. Vandaar mijn zucht.....
                Een aanname en lijkt vooral gestoeld op vooringenomenheid (zonder mij te kennen dus). Dit zegt meer over u dan over mij.......
                En de opmerking over het slipje kwam niet van mij..... en het randje vd slip is overigens bepaald niet rebels anno 2010 zeg...... kijk eens kritisch naar de hedendaagse jeugd en dan nog eens naar de titel..... hoezo "rebels"? Dit is de jeugd van nu! Maar dan zonder peuk, zelfs de jeugd vind dat al niet rebels/stoer meer.....

Comment

Ten eerste: mooie foto van een hele mooie jonge vrouw.
                  Rebels, nee voor mijn gevoel niet echt, dan had ik piercings, tatoeages verwacht.
                  Sigaret: gewoon een jonge vrouw die toevallig rookt.
                  Slipje: hoeft voor mij niet, doet onnatuurlijk aan, zo aan de voorkant, zij- of achterkant had ik kunnen begrijpen.

Gezeur: Stop er nou mee. De maker/maakster van deze foto heeft iets willen vertellen hoe zij het model zag, op dat moment. PUNT.
                  Last edited by Largo Winch; 21 juni 2010, 12:38.
                  Niet alles hoeft scherp te zijn, ook niet onscherp.
                  Een Nikon uitzet. http://www.pbase.com/studio56

Comment

Een aanname en lijkt vooral gestoeld op vooringenomenheid (zonder mij te kennen dus). Dit zegt meer over u dan over mij.......
                    En de opmerking over het slipje kwam niet van mij..... en het randje vd slip is overigens bepaald niet rebels anno 2010 zeg...... kijk eens kritisch naar de hedendaagse jeugd en dan nog eens naar de titel..... hoezo "rebels"? Dit is de jeugd van nu! Maar dan zonder peuk, zelfs de jeugd vind dat al niet rebels/stoer meer.....
                    zucht..........

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                      zucht..........
                      yep, idd we hebben er weer eentje bij Monica

Comment

Leuke sfeer hier

Comment

Leuke sfeer hier
                          Een leuke plaat in ieder geval Mocht voor mijn smaak nog wat grauwer worden afgewerkt.
                          Groeten Dirk
                          Website : http://www.gakrid.be

Comment

ik zie het rebelse niet echt.
                            Moest de titel het niet aangehaald hebben zou ik er nooit opgekomen zijn.
                            Een foto moet voor mij op zich spreken. Als er uitleg bij nodig is wat er bedoeld wordt dan....

Ik heb het dus niet over de technische uitvoering van de foto
                            www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stach Bekijk bericht
                              ik zie het rebelse niet echt.
                              Ik wel daarentegen. De blik van het model is bvb al sterk in die richting. Zo iets "Wat moet je???" . Een sigaret of een sliprand zijn op zich niet rebels natuurlijk, maar het staat ook niet verkeerd. Het plaatje klopt in mijn ogen.

Een model onder de tattoos, met wilde haren, kapotte kleren, enz... Dat is zo "gemakkelijk rebels". Dit is moeilijker, en toch geslaagd.
                              Canon Eos 450D
                              Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
                              Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

Comment

ik lees met een glimlach alle reactie's, op zich is mijn foto geslaagd denk ik dan, want er wordt over nagedacht en gesproken , en das toch het doel van de meeste foto's
                                smile ! ...it confuses people ...

Comment

Working...
                                X