Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

how cute

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• how cute

soms moet je gewoon de kinderen laten doen en volgen er vanzelf mooie foto's.

Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Re: how cute

Oorspronkelijk geplaatst door dare2fly Bekijk bericht
    soms moet je gewoon de kinderen laten doen en volgen er vanzelf mooie foto's.
    Ik durf zelfs te beweren dat je VAAK de mooiste foto's krijgt als je kinderen lekker kind laat zijn.
    Ik vind dit een schattige foto, idd zeer leuk moment, goed gevangen
    De toning...vind ik persoonlijk wat minder. Van mij mag deze foto wat kleuriger. De handjes krijgen een ietwat eng tintje door de toning.

(ps....zit dat bandje niet erg strak?)

Comment

Puur de foto vind ik hem eerlijk gezegd 1 van de betere baby foto's dat ik hier al ben tegengekomen. Leuke houding, spontaan, een klein beetje actie... De deugniet straalt er vanaf

Maar de bewerking daarentegen vind ik echt slecht. Eerder een bewerking om een oud effect te bekomen ofzo en past echt niet bij deze baby.. zie handen, benen en donkere plekken op de armen, en de ruwheid dat het vormt aan de wangen en zijkant hoofdje.
      poof

Comment

hier is de kleurenvercie

Mijn Fanpagina
        Mijn website
        Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Comment

Working...