Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
niets te danken hoor en graag gedaan.
als je maar genoten hebt tijdens de shoot ,das toch het belangrijkste van de hobby.
grt,bouk.
Genoten in die zin dat het model bereid was om zo te poseren en mij te laten klooien met mijn lampen................. en geduld had.
Dat is zooooo veeeeel waard. Ik denk dat maar weinig mensen weten hoe moeilijk dit soort shoots is en als je ze kan doen dat je ook de tijd krijgt om je ding te doen.
@ bouk => mss toch wat meer respect voor het model in je uitspraken ???
bij niemand blijkt de rechterarm te storen ? mij wel
houding van het onderlichaam qua pose , nee sorry , geeft me geen zacht of elegant gevoel wat ik toch wel zoek in zulke foto's , neigt voor mij meer naar een ander soort genre
harde licht situatie , yep kan me wel bekoren , + snoetje mooi donderder gehouden wat haar wat mysterieuzer maakt , like it
de striem op haar onderbuik had met nog 2 minuutjes shoppen ook wel weggeweest niet ?
spijtig van de gekruisde vingertjes ook wel voor mij
zijn allemaal maar detailkes maar is dat niet het verschil tussen een foto en een super opname ? en het is idd super moeilijk
Mooie plaat..! Ik vind de houding zelf verschrikkelijk a-sexsueel, maar dat is wellicht persoonlijk...en volgens mij ook helemaal niet de bedoeling (om een "sexy" plaat te maken...)
Als foto vind ik hem gewoon super..! Zacht met hard licht en lekker naturel (heb het dan over de nabewerking)
@zjoffke...je opmerking naar Bouk begrijp ik niets van...nergens zie ik disrespect richting het model. Als dit er al zit zit dit meer "in the eye of the beholder" volgens mij...plezier tijdens de shoot hoeft niet te betekenen wat jij er blijkbaar achter zoekt? (in andere topics zie ik wel vreemdere reacties, wel direct richting model).
awel als het anders bedoelt was mijn oprechte excuses aan Bouk , mss volgende keer andere woordkeuze ipv dat genieten ?? dit was me echt wel in mijn keel geschoten
awel als het anders bedoelt was mijn oprechte excuses aan Bouk , mss volgende keer andere woordkeuze ipv dat genieten ?? dit was me echt wel in mijn keel geschoten
greetz
Als je ooit de 5 jaar hier haalt, dan leer je Bouk (en andere) wel kennen hoor
Comment