Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- Seduction, Rivalry, Voyeurism,...the recording go's on!.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• - Seduction, Rivalry, Voyeurism,...the recording go's on!.

Enjoy, Daniel...

.

Re: - Seduction, Rivalry, Voyeurism,...the recording go's on!.

Het gaat goed met de reacties op de fashionfotografen hier

Het idee is ook hier weer super, net als de vorige, maar vind de huid van de modellen wat vlekkerig overkomen.
    En in serie zou het mooier zijn, maar dat had ik al gezegd geloof ik.

Mss moeten we ons eens aan baby- of kinderfotografie wagen Daniel
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Plaat met inhoud en idee. Zou mee kunnen met gNo...
      Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Het gaat goed met de reacties op de fashionfotografen hier

Het idee is ook hier weer super, net als de vorige, maar vind de huid van de modellen wat vlekkerig overkomen.
        En in serie zou het mooier zijn, maar dat had ik al gezegd geloof ik.

Mss moeten we ons eens aan baby- of kinderfotografie wagen Daniel
        Met alle respekt voor Daniel zijn fotografiekunsten....dit soort "scene"foto's spreken mij niet erg aan. Geheel persoonlijk, maar het raakt me niet.

Dan kom je nog van een koude kermis thuis, zoveel respons krijg je niet met kinderfotografie. Je bent een beetje verwend qua aandacht vrees ik. Daarnaast is kinderfotografie een vak apart en goede kinderfotografen zijn schaars.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
          Daarnaast is kinderfotografie een vak apart en goede kinderfotografen zijn schaars.[/SIZE]
          Dan hebben we gelukkig jou nog
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Een mooie plaat!
            Wat mij minder aanstaat -
            kadrering: aan alle kanten vrij ruw afgesneden.
            Komt rommelig over - er staat vrij veel in.

Comment

mooie plaat maar de schoenen van de eerste dame kloppen in het geheel niet met de tijdsgeest van de plaat. viel me direct op
              www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

Comment

Komt rommelig over - er staat vrij veel in
                Je hebt volkomen gelijk,....maar sommige interieurs zijn nu eenmaal geladen, en het was hier dus wel een bewuste keuze van hier niet alles eerst weg te ruimen...

En bovendien, fotoskes van modellen in een kale studio,...zo heb ik reeds 100 000 beeldjes

Grtz, Daniel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk bericht
                  Een mooie plaat!
                  Wat mij minder aanstaat -
                  kadrering: aan alle kanten vrij ruw afgesneden.
                  Komt rommelig over - er staat vrij veel in.
                  I wish...

Comment

I wish...
                    ...???...waarmee kan ik je wens in vervulling laten komen Monica ?

mooie plaat maar de schoenen van de eerste dame kloppen in het geheel niet met de tijdsgeest van de plaat. viel me direct op
                    Het wilt nu juist lukken dat ik vandaag de inboedel van een overleden oude tante heb moeten helpen leegmaken,

(zolder zat proppensvol!), allemaal zaken van 50, 60, 70 en meer jaar geleden,

en ik viel op een paar schoenen (nog in originele doos!, maar het leder heel verduurt),

met exact dezelfde uitwerking en constructie dan de schoenen van het model,

enige verschil: 9 bandjes leder, in plaats van 10 voor het huidig model.

Op 1 bandje na, is dit dan niet echt wat muggeziften?

Dit zet me ook tot de bedenking dat in de mode en fashion wereld zelden iets uitgevonden word, maar heel

dikwijls oude ideen en technieken opnieuw benut worden...

Mijn excuses stach, als ik je comment effe tegengesproken heb

Grtz, Daniel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stach Bekijk bericht
                      schoenen, kleding zijn van alle tijden , gewoon je verbeelding laten werken

jk

Comment

no probs fotodan. Dit is een discussieforum dus...is toch normaal.
                        Ik verschiet er wel van. Moet blijkbaar nog wat meer gaan grasduinen dan dat ik nu reeds gedaan heb.
                        Zo hebben we weer iets bijgeleerd vandaag.

conclusie : vergeet mijn vorige reactie ze kloptte blijkbaar niet (tot mijn verassing)
                        www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                          ...???...waarmee kan ik je wens in vervulling laten komen Monica ?
                          LOL...kheb de verkeerde tekst gequote. Ik regaeerde op de aardige (ahum) opmerking van Jorgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                            LOL...kheb de verkeerde tekst gequote. Ik regaeerde op de aardige (ahum) opmerking van Jorgen.
                            Dat ahum mag je weglaten hoor. 't was gemeend
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                            X