Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het gaat goed met de reacties op de fashionfotografen hier
Het idee is ook hier weer super, net als de vorige, maar vind de huid van de modellen wat vlekkerig overkomen.
En in serie zou het mooier zijn, maar dat had ik al gezegd geloof ik.
Mss moeten we ons eens aan baby- of kinderfotografie wagen Daniel
Het gaat goed met de reacties op de fashionfotografen hier
Het idee is ook hier weer super, net als de vorige, maar vind de huid van de modellen wat vlekkerig overkomen.
En in serie zou het mooier zijn, maar dat had ik al gezegd geloof ik.
Mss moeten we ons eens aan baby- of kinderfotografie wagen Daniel
Met alle respekt voor Daniel zijn fotografiekunsten....dit soort "scene"foto's spreken mij niet erg aan. Geheel persoonlijk, maar het raakt me niet.
Dan kom je nog van een koude kermis thuis, zoveel respons krijg je niet met kinderfotografie. Je bent een beetje verwend qua aandacht vrees ik. Daarnaast is kinderfotografie een vak apart en goede kinderfotografen zijn schaars.
Je hebt volkomen gelijk,....maar sommige interieurs zijn nu eenmaal geladen, en het was hier dus wel een bewuste keuze van hier niet alles eerst weg te ruimen...
En bovendien, fotoskes van modellen in een kale studio,...zo heb ik reeds 100 000 beeldjes
no probs fotodan. Dit is een discussieforum dus...is toch normaal.
Ik verschiet er wel van. Moet blijkbaar nog wat meer gaan grasduinen dan dat ik nu reeds gedaan heb.
Zo hebben we weer iets bijgeleerd vandaag.
conclusie : vergeet mijn vorige reactie ze kloptte blijkbaar niet (tot mijn verassing)
www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future
Comment