Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lente groen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lente groen

iets lichter:

Last edited by Monica; 9 juni 2010, 19:33. Reden: foto iets opgelicht

Re: Lente groen

denk dat men begint over die haarsliert, maar ik niet hoor.
    vind het een geslaagd opname.
    kleur goed gekozen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      denk dat men begint over die haarsliert, maar ik niet hoor.
      vind het een geslaagd opname.
      kleur goed gekozen.
      grt,bouk.
      Ik volg
      No rules. Great shots.
      -

Comment

mooie spontane foto, heel mooie egale achtergrond, , maar een vreemde blauwgrijze kleur op het voorhoofd
        Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
        - Isaac Asimov-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JC Bekijk bericht
          mooie spontane foto, heel mooie egale achtergrond, , maar een vreemde blauwgrijze kleur op het voorhoofd
          +1
          Zou een tikkie lichter ook mogen van mijn maar voor de rest een lekker naturel plaatje
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

haarslieretn zijn geen probleem ... versterkt spontaniteit vind ik. Knap!
            Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
            www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JC Bekijk bericht
              Dit meisje is half Indisch en heeft inderdaad een vrij ""grauwe" bruinige huid. Waar jij op doelt zijn drie aders...die lopen op haar voorhoofd dicht onder haar huid, dat geeft een blauwige gloed (je ziet ze ook lopen als je goed kijkt)
              Ik ga dat echter niet shoppen en haar ouders hebben daar ook geen behoefte aan.
              This is the way she is

Tx allemaal! (nog even en de sunbounce is binnen....ik wacht er al een poosje op grrr)

Comment

Voor mij een beetje te geposeerd, maar wel goed genomen en alweer perfect afgewerkt.
                Eerlijk gezicht vond ik je inzending van 4x Ella super!!! en een stuk beter. Maar het gaat hier wel over goed-beter-best, dus alle goed. Dat je in deze drukke tijd nog gelegenheid vindt voor deze fotografie, petje af....
                Henk
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

Comment

Is mooi maar ik zou die haarsliert toch proberen weg te shoppen;lukt zeker met een beetje geduld.Ondanks de comments hier die zeggen dat het niet stoort...weg ermee !
                  Voor de rest goede opname; vraag me dan ook af of je sunbounce gaat zorgen voor beters????? Greetz, Noel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                    Is mooi maar ik zou die haarsliert toch proberen weg te shoppen;lukt zeker met een beetje geduld.Ondanks de comments hier die zeggen dat het niet stoort...weg ermee !
                    Voor de rest goede opname; vraag me dan ook af of je sunbounce gaat zorgen voor beters????? Greetz, Noel
                    Schitterende foto Monica !!! Laat die haren maar lekker wapperen, geeft extra dynamiek aan je foto.

Prachtig Bokeh trouwens en mooi licht.

Ik ou hem ook een tikkeltje lichter zetten, maar da's persoonlijke smaak.

En jawel, die sunbounce gaat ABSOLUUT een extra waarde toevoegen aan zo een type foto...

Grz. Peter
                    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Tx Pete....de 70-200L 2.8 heDie geeft zulke mooie achtergronden bij portretten.
                      Sunbounce en sunmover zijn binnen...YES. Nu buiten spelen met die dingen....ALS HET NU EENS WIL STOPPEN MET REGENEN EN ONWEREN @*$&(^!!@*^$*

Comment

update staat nu onder het orgineel. Tx Bouk, is idd een stuk handiger!

Last edited by Monica; 9 juni 2010, 19:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                          ps...is dit dan beter? (iets verhelderd)
                          zet ze effe onder elkaar, scheelt een stuk scrollen.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heel mooi portretje en ik vind de tweede inderdaad beter.
                            If it doesn't kill you, it makes you stronger.

Comment

Working...
                            X