Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
haarslieretn zijn geen probleem ... versterkt spontaniteit vind ik. Knap!
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
mooie spontane foto, heel mooie egale achtergrond, , maar een vreemde blauwgrijze kleur op het voorhoofd
Dit meisje is half Indisch en heeft inderdaad een vrij ""grauwe" bruinige huid. Waar jij op doelt zijn drie aders...die lopen op haar voorhoofd dicht onder haar huid, dat geeft een blauwige gloed (je ziet ze ook lopen als je goed kijkt)
Ik ga dat echter niet shoppen en haar ouders hebben daar ook geen behoefte aan.
This is the way she is
Tx allemaal! (nog even en de sunbounce is binnen....ik wacht er al een poosje op grrr)
Voor mij een beetje te geposeerd, maar wel goed genomen en alweer perfect afgewerkt.
Eerlijk gezicht vond ik je inzending van 4x Ella super!!! en een stuk beter. Maar het gaat hier wel over goed-beter-best, dus alle goed. Dat je in deze drukke tijd nog gelegenheid vindt voor deze fotografie, petje af....
Henk
Is mooi maar ik zou die haarsliert toch proberen weg te shoppen;lukt zeker met een beetje geduld.Ondanks de comments hier die zeggen dat het niet stoort...weg ermee !
Voor de rest goede opname; vraag me dan ook af of je sunbounce gaat zorgen voor beters????? Greetz, Noel
Is mooi maar ik zou die haarsliert toch proberen weg te shoppen;lukt zeker met een beetje geduld.Ondanks de comments hier die zeggen dat het niet stoort...weg ermee !
Voor de rest goede opname; vraag me dan ook af of je sunbounce gaat zorgen voor beters????? Greetz, Noel
Schitterende foto Monica !!! Laat die haren maar lekker wapperen, geeft extra dynamiek aan je foto.
Prachtig Bokeh trouwens en mooi licht.
Ik ou hem ook een tikkeltje lichter zetten, maar da's persoonlijke smaak.
En jawel, die sunbounce gaat ABSOLUUT een extra waarde toevoegen aan zo een type foto...
Tx Pete....de 70-200L 2.8 heDie geeft zulke mooie achtergronden bij portretten.
Sunbounce en sunmover zijn binnen...YES. Nu buiten spelen met die dingen....ALS HET NU EENS WIL STOPPEN MET REGENEN EN ONWEREN @*$&(^!!@*^$*
Comment