Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind de blote tepel eigenlijk toch niet echt bijdragen tot de foto. Als het hemd de tepel had bedekt had de foto nog net iets meer mysterie gehad volgens mij.
Maar wel een prachtig model, mooi in beeld gebracht, leuke sfeer, mooi licht, goeie compo, fantastische scherpte! Ge weet uiteraard hoe ge ne foto moet maken!
Ik vind het knap
Voor de blote tepel zullen er altijd voor- en tegenstanders zijn, alsook voor het overbelichte hemd...
Maar 't is heel knap gedaan, en dat is wat telt
Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
Comment