Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
alleen vind ik hem te krap onder en boven...
ik verwacht steeds dat de foto vastloop zegmaar door de browser...
alsof ik hem niet volledig te zien krijg.
ik ga deze keer niet met stroop smeren, voor we daar weer worden van beticht hé
Het licht zit goed, heel goed zelfs. De bewerking van het model is ook prima.
Maar...
Ik loop eigenlijk een beetje verloren in je foto.
Ik wil het model zien maar toch wijken mijn ogen continu af van het model en dan vooral naar de linkerzijde van de foto.
Komt het nu door de uitsnede of door het fel blinkende gedeelte van de metalen achtergrond, daar ben ik op dit moment nog niet uit.
Ik ga hem morgen en overmorgen nog eens een paar keer bekijken.
ik ga deze keer niet met stroop smeren, voor we daar weer worden van beticht hé
Het licht zit goed, heel goed zelfs. De bewerking van het model is ook prima.
Maar...
Ik loop eigenlijk een beetje verloren in je foto.
Ik wil het model zien maar toch wijken mijn ogen continu af van het model en dan vooral naar de linkerzijde van de foto.
Komt het nu door de uitsnede of door het fel blinkende gedeelte van de metalen achtergrond, daar ben ik op dit moment nog niet uit.
Ik ga hem morgen en overmorgen nog eens een paar keer bekijken.
Veel groeten,
Peter
Heb ik dus ook een beetje. Ik zou juist meer van haar borsten willen zien. (jups.. dat klonk fout hahaha)
Maar iets meer ruimte onder.
Los daarvan een stoere plaat
Heb ik dus ook een beetje. Ik zou juist meer van haar borsten willen zien. (jups.. dat klonk fout hahaha)
Maar iets meer ruimte onder.
Los daarvan een stoere plaat
ik volg hoor, en dan zeker wat betreft die foute klank wat zijn we toch slechte mensen hé
anders toch zeker ni slecht zenne
groetjes
ronny
Comment