Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glamour Beauty in Bed

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Glamour Beauty in Bed

Nog eentje van Laure-Anne...

update nr2 (update nr1 verwijderd):

Model: Laure-Anne Tombeur
    MUA: Nicky Myny
    Styling: Lien Michiels
    Last edited by kurtvandeweerdt; 20 mei 2010, 19:21.
    . fashion & artist photography
    . www.kurtvandeweerdt.be
    . twitter . facebook . flickr

Re: Glamour Beauty in Bed

Sensueel beeld..Ze staat er zeer goed op vind ik..
    De technische zaken laat ik over aan de experts.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

mooi maar iets te veel belicht vanuit links (voor de kijkers rechts).
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik verwachtte die opmerking eigenlijk al... Het ging mijzelf pas later storen, na het zien vd foto op meerdere plaatsen/media. Heb een update gepost. Enkel het deken heb ik wat verdonkerd... De huid vind ik niet te fel belicht... Geeft hier net een leuke glamour sfeer aan, vind ik. Thanks for the comments so far!
        . www.kurtvandeweerdt.be

Comment

Mooie foto, mooie setting.
          Persoonlijk vind ik de eerste de mooiste.
          Grtjs

Comment

Super plaat hoor en heel mooi belicht! Welke lichtbron(nen) heb je hier gebruikt?
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Art Director bouk die akkoord gaat met een half beenstompje? En een dikke roze en een dunne oranje arm die wat verstopt zit? Bouk moet echt afgeleid zijn door iets
              Voor mij "no biggie" al had ik ook wel liever de klassieke wapperende benen in de lucht gezien, of iets meer been/voet erbij.

De x-proc look is alvast verdwenen

Ik weet niet of je enkel licht uit de hoek hebt weggenomen of bv ACR Recover hebt gebruikt? Het jammere van Recover is dat het ook in het gezicht de highlights gaat veranderen en de natuurlijke sprankel / evenwicht van de foto verloren kunnen gaan. Daar trekt het hier op bij de 2e, maar die zal wellicht interessanter zijn voor druk en als we de eerste niet hadden gezien was er geen probleem. Nu ga ik ook voor de 1e, hoewel je beide zaken zeker kan combineren met een masker, de Grad tool, recover en compenserende aanpassingen, enz., enz.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Super plaat hoor en heel mooi belicht! Welke lichtbron(nen) heb je hier gebruikt?
                Thanks! Er is sowieso een beetje ambient light van buiten uit. Een raam rechts (vanuit ons standpunt) en zo'n grote, smalle softbox (heeft dat een naam? ) zo'n 45° gedraaid en zowat parallel met haar lichaam geplaatst, zodat het haar lichaam volledig kon belichten.
                Last edited by kurtvandeweerdt; 20 mei 2010, 16:58.
                . www.kurtvandeweerdt.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Strobokop Bekijk bericht
                  Art Director bouk die akkoord gaat met een half beenstompje? En een dikke roze en een dunne oranje arm die wat verstopt zit? Bouk moet echt afgeleid zijn door iets
                  Voor mij "no biggie" al had ik ook wel liever de klassieke wapperende benen in de lucht gezien, of iets meer been/voet erbij.

De x-proc look is alvast verdwenen

Ik weet niet of je enkel licht uit de hoek hebt weggenomen of bv ACR Recover hebt gebruikt? Het jammere van Recover is dat het ook in het gezicht de highlights gaat veranderen en de natuurlijke sprankel / evenwicht van de foto verloren kunnen gaan. Daar trekt het hier op bij de 2e, maar die zal wellicht interessanter zijn voor druk en als we de eerste niet hadden gezien was er geen probleem. Nu ga ik ook voor de 1e, hoewel je beide zaken zeker kan combineren met een masker, de Grad tool, recover en compenserende aanpassingen, enz., enz.
                  Tja, nu je dat zegt, zie ik het ook... en stoort het mss ook wel... Maar weet niet goed wat doen ermee... Ik laat het even bezinken.

Dat een x-proc bij zo'n glamour plaat niet werkt, wist ik gelukkig zelf ook al...

Ik heb met een masker enkel in de hoek licht weggehaald. Foto in LR (en in RAW) exposure vermindert, in PS eronder, masker erover en over het bed liggen brushen. Aan het gezicht ben ik dus niet geweest.

Thanks.
                  . www.kurtvandeweerdt.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cosnovitz Bekijk bericht
                    Thanks! Er is sowieso een beetje ambient light van buiten uit. Een raam rechts (vanuit ons standpunt) en zo'n grote, smalle softbox (heeft dat een naam? ) zo'n 45° gedraaid en zowat parallel met haar lichaam geplaatst, zodat het haar lichaam volledig kon belichten.
                    Een strip Althans.. als ie ca 30-40 cm breed is. Anders is het gewoon een rechthoekige softbox.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Leuke foto! De update is inderdaad beter
                      Matthiasgybels.be

Comment

Alé, vooruit... Nog een update! Het is wel een vooruitgang wat mij betreft... Dus, ik ga toch nog kritischer moeten zijn voor mezelf!

Update2: Kleurverschil tss de 2 armen verminderd, net als het verschil in dikte tussen beide armen.

Beter?
                        . www.kurtvandeweerdt.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cosnovitz Bekijk bericht
                          Alé, vooruit... Nog een update! Het is wel een vooruitgang wat mij betreft... Dus, ik ga toch nog kritischer moeten zijn voor mezelf!

Update2: Kleurverschil tss de 2 armen verminderd, net als het verschil in dikte tussen beide armen.

Beter?
                          kijk wel uit dat het hoofd nu niet te groot wordt ivt de armen
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

't Is allemaal ni simpel, zegt! Nu, kheb minder problemen met dat hoofd nu dan met het verschil tss armen daarstraks... Dus, ik ga het zo laten! Toch bedankt voor de tip!
                            Volgens mij lijken veel zaken ook fictief door beide foto's direct na elkaar te gaan vergelijken. Dan tonen de veranderingen extremer dan ze feitelijk zijn. Denk je niet?
                            . www.kurtvandeweerdt.be

Comment

Pfiew.. wat een prachtig natuurlijk model
                              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
                              X