Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik verwachtte die opmerking eigenlijk al... Het ging mijzelf pas later storen, na het zien vd foto op meerdere plaatsen/media. Heb een update gepost. Enkel het deken heb ik wat verdonkerd... De huid vind ik niet te fel belicht... Geeft hier net een leuke glamour sfeer aan, vind ik. Thanks for the comments so far!
Art Director bouk die akkoord gaat met een half beenstompje? En een dikke roze en een dunne oranje arm die wat verstopt zit? Bouk moet echt afgeleid zijn door iets
Voor mij "no biggie" al had ik ook wel liever de klassieke wapperende benen in de lucht gezien, of iets meer been/voet erbij.
De x-proc look is alvast verdwenen
Ik weet niet of je enkel licht uit de hoek hebt weggenomen of bv ACR Recover hebt gebruikt? Het jammere van Recover is dat het ook in het gezicht de highlights gaat veranderen en de natuurlijke sprankel / evenwicht van de foto verloren kunnen gaan. Daar trekt het hier op bij de 2e, maar die zal wellicht interessanter zijn voor druk en als we de eerste niet hadden gezien was er geen probleem. Nu ga ik ook voor de 1e, hoewel je beide zaken zeker kan combineren met een masker, de Grad tool, recover en compenserende aanpassingen, enz., enz.
Super plaat hoor en heel mooi belicht! Welke lichtbron(nen) heb je hier gebruikt?
Thanks! Er is sowieso een beetje ambient light van buiten uit. Een raam rechts (vanuit ons standpunt) en zo'n grote, smalle softbox (heeft dat een naam? ) zo'n 45° gedraaid en zowat parallel met haar lichaam geplaatst, zodat het haar lichaam volledig kon belichten.
Art Director bouk die akkoord gaat met een half beenstompje? En een dikke roze en een dunne oranje arm die wat verstopt zit? Bouk moet echt afgeleid zijn door iets
Voor mij "no biggie" al had ik ook wel liever de klassieke wapperende benen in de lucht gezien, of iets meer been/voet erbij.
De x-proc look is alvast verdwenen
Ik weet niet of je enkel licht uit de hoek hebt weggenomen of bv ACR Recover hebt gebruikt? Het jammere van Recover is dat het ook in het gezicht de highlights gaat veranderen en de natuurlijke sprankel / evenwicht van de foto verloren kunnen gaan. Daar trekt het hier op bij de 2e, maar die zal wellicht interessanter zijn voor druk en als we de eerste niet hadden gezien was er geen probleem. Nu ga ik ook voor de 1e, hoewel je beide zaken zeker kan combineren met een masker, de Grad tool, recover en compenserende aanpassingen, enz., enz.
Tja, nu je dat zegt, zie ik het ook... en stoort het mss ook wel... Maar weet niet goed wat doen ermee... Ik laat het even bezinken.
Dat een x-proc bij zo'n glamour plaat niet werkt, wist ik gelukkig zelf ook al...
Ik heb met een masker enkel in de hoek licht weggehaald. Foto in LR (en in RAW) exposure vermindert, in PS eronder, masker erover en over het bed liggen brushen. Aan het gezicht ben ik dus niet geweest.
Thanks! Er is sowieso een beetje ambient light van buiten uit. Een raam rechts (vanuit ons standpunt) en zo'n grote, smalle softbox (heeft dat een naam? ) zo'n 45° gedraaid en zowat parallel met haar lichaam geplaatst, zodat het haar lichaam volledig kon belichten.
Een strip Althans.. als ie ca 30-40 cm breed is. Anders is het gewoon een rechthoekige softbox.
't Is allemaal ni simpel, zegt! Nu, kheb minder problemen met dat hoofd nu dan met het verschil tss armen daarstraks... Dus, ik ga het zo laten! Toch bedankt voor de tip!
Volgens mij lijken veel zaken ook fictief door beide foto's direct na elkaar te gaan vergelijken. Dan tonen de veranderingen extremer dan ze feitelijk zijn. Denk je niet?
Comment