Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Barry Lyndon's Mistress

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Barry Lyndon's Mistress

ga voor de tweede, al had ik het leuker (meer passender gevonden), als de dame in lingerie het pistool op Meneer had gericht.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Great...
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Ik vind het persoonlijk een beetje balanceren tussen realiteit en surrealistisch; en dat biedt voer voor liefhebbers van beide zijden om er dingen niet goed aan te vinden.

Het idee is schitterend, maar ik zou er door middel van een aantal minder opvallende elementen toch een meer surrealistisch geheel van maken. Dingen waar ik nu meteen aan denk zijn:
        *de make up van de zittende dame dramatischer maken (felgekleurde lippenstift tot buiten de lippen laten komen - Marilyn Manson stijl);
        *de kaders in de achtergrond van plaats verwisselen (de goudgekleurde kader links en de witte rechts),
        *vervolgens de compositie zodanig verkleinen dat er rechts een stuk afgaat - tot ergens midden tussen de schoorsteenmantel en de kader (een stukje van die bank mag er wel/niet opstaan - moet je eens bekijken op het moment zelf).
        *In de goudgekleurde kader die nu in het midden van de scene hangt zou je jouw foto zelf kunnen plaatsen
        *aan de linkerkant zou ik ook wat met de deur spelen (of er iets voor hangen zodat er minder fel licht doorheen de opening komt)
        *de wandelstok door iets anders vervangen - maar weet niet goed waardoor ..

Ik schrijf zelf op wat me nu te binnen schiet; slechts een beperkt idee wat het zou uithalen. Ik vind de foto een heel sterk begin, maar denk dat er nog wat werk is aan de compositie vooraleer het helemaal een topper wordt. Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat mocht je beslissen om hier iets mee verder te doen

groeten,
        C.
        People don't quit playing games when they grow old; they grow old when they quit playing games.
        http://www.flickr.com/photos/canon_elvis/

Comment

Schitterend gedaan.
          Grtjs

Comment

weer een in je tyische stijl makker,
            kvind'm goed! (maar in tegenstelling tot Madmax, hou ik meer van desaturatie )
            No rules. Great shots.
            -

Comment

Wow, dit begint stilletjes naar (een brave) Tim Walker te neigen.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik twijfel Jeannot. Er is weinig aan te merken op de foto maar ik zie toch liever je werk van pakweg een jaar geleden. Dit is voor mij teveel "fimisch", elke foto kan een moment opname uit een film zijn. niks mis mee maar het is niet mijn ding.
                Maar ik blijf toch fan en ik blijf me elke keer weer verbazen.
                Ik vind het wel knap hoe je elke keer weer de locaties en de mensen vindt om je ideën uit te voeren. (of is het andersom? je vindt een locatie en gaat dan denken wat je daarmee kunt doen)

Groeten, Bert
                Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                www.bertofotografie.be

Comment

Als ge u nog wat concentreert op 'welk lampje waar' gaat ge echt straffe pics tevoorschijn toveren!
                  Chapeau aan het hele team hoor.

Comment

Ik kan me vinden in heel wat van de opmerkingen (realistisch vs surrealistisch, tattoo,...), maar niettemin.. schitterende plaat. Je moet het maar doen, zeg ik dan...
                    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
                      weer een in je tyische stijl makker,
                      kvind'm goed! (maar in tegenstelling tot Madmax, hou ik meer van desaturatie )
                      Yep, volg.

Vind het echt wel een knappe plaat, maar ik ga ook voor de iets meer gedesatureerde versie

Grz. Peter
                      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Weer knap en origineel. vind de kleurigere versie veel beter.

Comment

Ik reageer heel weinig op de foto's in dit onderdeel, gewoon omdat mijn kennis op dat gebied zéér beperkt is , maar ik heb toch voorkeur voor de kleuren van de 2de geplaatste foto, de eerste lijkt me echt zo overweldigend roze . . . tenzij dit natuurlijk de bedoeling was om een bepaalde sfeer te creëren?
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Ik reageer heel weinig op de foto's in dit onderdeel, gewoon omdat mijn kennis op dat gebied zéér beperkt is , maar ik heb toch voorkeur voor de kleuren van de 2de geplaatste foto, de eerste lijkt me echt zo overweldigend roze . . . tenzij dit natuurlijk de bedoeling was om een bepaalde sfeer te creëren?
                            dat klopt ook dat het de bedoeling was Franciskine , om hetzelfde effect als in de film een beetje te krijgen, neigt deze naar het roze toe,om het een beetje ouder te laten lijken

jeannot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                              Speciaal voor u cé Jörgen, meer colors
                              er komen er nog vanaf de grond

thanks

groetjes

jeannot
                              Tsja, vind 'm wel beter alleen het gezicht van de zittende dame is nu te donker geworden.
                              Verder een klasseplaat!
                              Henk
                              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                              (BD1383NL)

Comment

Dit is waanzinnig knap werk Jeannot
                                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Working...
                                X