Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Barry Lyndon's Mistress

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Barry Lyndon's Mistress

Modellen : Nathalie M, Jerien S, Dennis S.
    Mua Tanja Dassy

Groetjes

jeannot

Re: Barry Lyndon's Mistress

Ohh my god gewoon super

Comment

Prachtig concept en super styling. Fototechnisch vind ik het iets minder. (persoonlijke smaak he!!)
      Bij dit soort foto's zie ik liever een ander standpunt, laag op de grond omhoog geschoten of zo. Maar met je hebt toch last van je rug? toch?

Kwa licht en kleurtjes mag het van mij nog iets meer knallen, maar dat is natuurlijk allemaal achteraf gezeur
      Het geheel ziet er goed uit.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

spijtig dat de beelden niet bewegen ik bedoel jeannot dat het hoog tijd is dat je films begint te regisseren - machtige plaat
        nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Prachtig concept en super styling. Fototechnisch vind ik het iets minder. (persoonlijke smaak he!!)
          Bij dit soort foto's zie ik liever een ander standpunt, laag op de grond omhoog geschoten of zo. Maar met je hebt toch last van je rug? toch?

Kwa licht en kleurtjes mag het van mij nog iets meer knallen, maar dat is natuurlijk allemaal achteraf gezeur
          Het geheel ziet er goed uit.
          Speciaal voor u cé Jörgen, meer colors
          er komen er nog vanaf de grond

thanks

groetjes

jeannot

Comment

uhm... moeilijke keuze.... vind 1 dan toch beter passen? Of? Hm... later nog eens kijken. Miss iets er tussen in? Maar let niet op mij hoor. 10 mensen 10 meningen.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Héél knap !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                spijtig dat de beelden niet bewegen ik bedoel jeannot dat het hoog tijd is dat je films begint te regisseren - machtige plaat
                da wil ik best geloven, weer een knap bedacht concept
                voor mij toch de eerste
                groetjes
                ronny

ff lastig doen: storend element voor mij, de lichtflits in de spiegel op deur of kast
                gewoon een canonneke

Comment

Wow! Super Voor mij de tweede!
                  Een Canon en een paar bokaalglazen.

Comment

Schitterend
                    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                    www.cromagnonman.be

Comment

Hahaha ... Net wanneer ik dacht (gisteren nog ) nu hebben we alles gezien van hem komt ge met dit op de proppen
                      Gij blijft mij aangenaam verbazen. Man man, wat een fantasie èn - wat meer is - ge brengt ze in beeld 'k Wil niet weten waarover gij droomt, of juist wel
                      Topplaat ! En voor de goede orde : ik heb het over nummer 2. Vind ik beter qua kleur (mais les goûts et les couleurs ...)
                      Schitterend concept, dito in beeld gebracht en properkes nabewerkt.
                      Als er hier nog van komen : bring 'em in my Lord !

Tjerri

Comment

Prachtig om die rare kronkels in de bovenkamer te willen delen met anderen.
                        Je blijft verbazen Jeannot, en hopelijk nog heel lang.
                        Nikonspul

Comment

Hmm, ik weet dat gNo een gerespecteerd lid van deze gemeenschap is, en ik twijfel in geen enkel opzicht aan zijn fotografische talenten, maar bij dit beeld heb ik toch mijn vragen.
                          Je wil duidelijk een scène uitbeelden, en dat vind ik geweldig, maar het komt voor mij helemaal niet geloofwaardig over. Dat kan natuurlijk de bedoeling zijn, maar ook dan wringt het teveel voor mij.
                          - Wat staat die knappe, perfect zonnebankbruine en gestylede dame daar in haar perfecte, moderne lingerie te doen in een 18e eeuwse setting?
                          - Hadden de mensen toen al tribal tattoos?
                          - Dus die vrouw staat daar in haar lingerie met een pistool. Aangezien ze zo schaars gekleed is, zou ik denken dat ze betrapt is in overspel, vermoedelijk met de man in beeld (zie ook de titel). Maar de man is helemaal aangekleed, inclusief staf en hoed? En de twee zien er helemaal niet betrapt uit. Dus als ze niet betrapt zijn, loopt die vrouw er dan altijd zo bij? Dat lijkt me vreemd.

Fototechnisch, maar dat kan de bedoeling zijn, zie ik veel lensvervorming. De deur links bijvoorbeeld staat helemaal bol.

Het is niet mijn bedoeling om gNo's werk af te breken, of een polemiek te starten. Ik geef gewoon mijn kritische mening, meer niet.

L.
                          http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
                            Hmm, ik weet dat gNo een gerespecteerd lid van deze gemeenschap is, en ik twijfel in geen enkel opzicht aan zijn fotografische talenten, maar bij dit beeld heb ik toch mijn vragen.
                            Je wil duidelijk een scène uitbeelden, en dat vind ik geweldig, maar het komt voor mij helemaal niet geloofwaardig over. Dat kan natuurlijk de bedoeling zijn, maar ook dan wringt het teveel voor mij.
                            - Wat staat die knappe, perfect zonnebankbruine en gestylede dame daar in haar perfecte, moderne lingerie te doen in een 18e eeuwse setting?
                            - Hadden de mensen toen al tribal tattoos?
                            - Dus die vrouw staat daar in haar lingerie met een pistool. Aangezien ze zo schaars gekleed is, zou ik denken dat ze betrapt is in overspel, vermoedelijk met de man in beeld (zie ook de titel). Maar de man is helemaal aangekleed, inclusief staf en hoed? En de twee zien er helemaal niet betrapt uit. Dus als ze niet betrapt zijn, loopt die vrouw er dan altijd zo bij? Dat lijkt me vreemd.

Fototechnisch, maar dat kan de bedoeling zijn, zie ik veel lensvervorming. De deur links bijvoorbeeld staat helemaal bol.

Het is niet mijn bedoeling om gNo's werk af te breken, of een polemiek te starten. Ik geef gewoon mijn kritische mening, meer niet.

L.
                            Je bent niet alleen Lieven. De fanclub is er wild van, ik iets minder : het geheel klopt zoals Lieven zegt niet (ik zou zeggen : croppen zodat rechts enkel de hand en het geweer nog te zien is), de compositie vind ik vreemd (heel veel onnodige ruimte rechts) en qua licht is het zeker niet speciaal (deur is veel prominenter belicht dan de modellen).

Let wel: ik vind het geweldig dat je dit probeert en er vol voor gaat (om aan de setting en de costuums van de 2 linkse figuren te komen : chapeau !! ), maar Barry Lyndon is voor mij toch ver af... Maar je hebt er beslist nog en mss zit daar meer sfeer in...

Jeannot, ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt, maar dit is (los van de naam van de TS) gewoon mijn eerlijke mening
                            Groeten Dirk
                            Website : http://www.gakrid.be

Comment

Maar nee, ik neem niemand iets kwalijk , ik post hier gewoon mijn ding
                              Tribalt's zijn van alle tijden, lang voor wij dit hier in onze regionen kregen.
                              ik kon hem ook weg shoppen, maar vond dit niet nodig,.
                              Barry Lyndon, is uit een film van Kubrick , deze verteld het verhaal van een schooier
                              die zich op een slinkse wijze in de "Beau Monde" binnen te komen door een Graaf "oude" zijn jongere Gravin binnen te doen, in feite had ik zelf het mannelijk model een pruik moeten opzetten, maar persoonlijk vond ik hem beter zonder pruik

bedankt voor de comments,

jeannot

Comment

Working...
                              X