Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Waarom heb je er dan niet de perfecte foto van gemaakt...?
Hier gaan veel opmerkingen over komen
Ook wat vreemd perspectief/vervorming naar beneden toe.
Ik las 5 min. geleden nog ergens "Trek nooit een rechtstaande vrouw vanaf hoger dan waist level". Je ziet hier waarom, denk ik...
Niet van je betere voor mij. Zelfs niet mooi genoeg om stiekem op de harde schijf te bewaren
Ik vind 'm wél mooi. Ik zou 'm wel croppen tot boven de schaamstreek en dan links en rechts nog een stukje vanaf doen. Misschien ook iets aan dat kronkelende lijntje een beetje onder haar linkerborst doen.
Snap niet dat er van zo'n foto wordt gezegd dat hij niet SC-waardig is ???
Ik vind hem prachtig en zoveel mooier dan sommige rotzooi, dat hier geplaatst wordt.
Oorspronkelijk geplaatst door mariussuikerBekijk bericht
Als ik het perfecte vrouwenlichaam mocht ontwerpen maakte ik een mal van dit model.
toen ik eerst keek dacht ik dat je dat al gedaan had.
Het ontwerp van een sportwagen wordt ook wel eens vergeleken met de lijn van een vrouwenlichaam, hier heb jij dat lichaam gefotografeerd als zou het die machtige sportwagen zijn. Heel knap gedaan.
Ik vind hem prachtig...heb er al langer naar gekeken dan een hoop anderen hier...zou mogen wensen dat ik zulke prachtige platen kon schieten (...later als ik groot ben.. )
Ben wel benieuwd welke perspectiefvorming Strobokop het over heeft...ik zie gewoon een nagenoeg perfect vrouwenlichaam erg mooi in beeld gebracht.
Vind de "stiekem op de harde schijf bewaren..." nogal een misplaatste en puberale opmerking ook
Het rare kronkeltje onder de borst vin ik ook juist één van de mooie dingen...toch onderdeel van dat perfecte vrouwenlichaam voor mij
Comment