Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avalon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Avalon

Nog eentje van een tijdje terug. Out of cam effectjes.

Model: Avalon
    Mua: Monique

Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Avalon

Absoluut mooi model.
    Ik ben niet weg van de foto. Het gelaat oogt helemaal niet scherp. Vooral de ogen zijn zo dof.

Maar misschien zie ik niet wat jij wou zien.
    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
      Absoluut mooi model.
      Ik ben niet weg van de foto. Het gelaat oogt helemaal niet scherp. Vooral de ogen zijn zo dof.

Maar misschien zie ik niet wat jij wou zien.
      gelijk heb je, hij zag wat jij niet ziet
      wees gerust dit was zijn bedoeling, en hij is wat mij betreft perfect geslaagd in zijn opzet.
      voor mij een plaatje dat af is, nice job
      gewoon een canonneke

Comment

Ik vind het een zeer geslaagde want ik kan de gevoelens van de maker waarnemen door de opname. Het tegenlicht kan ik ook smaken en het model is blijkbaar goed gestuurd. Dat de ogen niet scherp zijn zal wel een bedoeling hebben.... Een goede.

Gr Nies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driver Bekijk bericht
          gelijk heb je, hij zag wat jij niet ziet
          wees gerust dit was zijn bedoeling, en hij is wat mij betreft perfect geslaagd in zijn opzet.
          voor mij een plaatje dat af is, nice job
          Ik volg

jeannot

Comment

Die onscherpte is meer dan waarschijnlijk zo bedoeld en ik mag het wel! Heerlijk licht!
            . fashion & artist photography
            . www.kurtvandeweerdt.be
            . twitter . facebook . flickr

Comment

Wow coole plaat (hier heb je echt een zonnebril voor nodig)
              Veel dynamiek in de plaat, mooi kleurenspel en weer een bewijs dat jij licht kent.

Maar wat is dat in de linkerbovenhoek ?

Grz. Peter
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Jörgen, ik kijk meestal met verbazing en bewondering naar jouw werken maar dit kan ik niet zo goed smaken. Valt me op dat iedereen hier plotseling wel enthousiast is over de "onscherpte" terwijl dit, als er een andere naam onder had gestaan, gegarandeerd kritiek had gekregen.
                Jörgen, niet verkeerd opvatten want ik ben nog steeds een grote fan en hier kun jij helemaal niets aan doen maar het stoort mij een beetje (de reacties).

Groeten, Bert
                Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                www.bertofotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                  Jörgen, ik kijk meestal met verbazing en bewondering naar jouw werken maar dit kan ik niet zo goed smaken. Valt me op dat iedereen hier plotseling wel enthousiast is over de "onscherpte" terwijl dit, als er een andere naam onder had gestaan, gegarandeerd kritiek had gekregen.
                  Jörgen, niet verkeerd opvatten want ik ben nog steeds een grote fan en hier kun jij helemaal niets aan doen maar het stoort mij een beetje (de reacties).

Groeten, Bert
                  Bert, moest je die onscherpte niet een beetje hebben, dan verdwijnt ook het effect van de waas die nu wordt gecreëerd door de backlight. En het is juist dat effect dat de plaat ansich leuk maakt om naar te kijken.

Maar dat is mijn idee hé...
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Very nice!
                    Als haar heupen wat meer gedraaid waren, was die lijn links-onder nog iets meer gebogen.

Comment

Thanks folks
                      Dit soort (extreme en experimentele) plaatjes zullen altijd zijn voor- en tegenstanders hebben. Dat geeft niet.

Bij tegenlicht krijg je vaak een overstraling en waas over de plaat, dus ja. Dat is bewust.

En bij F1.2 ISO500 een gloeilamp, invul, en een bewegend model zul je ook altijd 'onscherpte' en ruis hebben. Dus ja.. dat was ook bewust.
                      (het is ook niet echt onscherp, maar een combi van waas en DOF)

Voor mij is het het spelen met licht en effecten en dynamiek wat ik in deze serie zo leuk vind.

@Pete: Linkerbovenhoek was ook mijn enige twijfel. Dat is een stuk van haar arm. Uiteraard weg te poetsen maar omdat de plaat nagenoeg zo uit cam komt, heb ik dat laten zitten. But you got a point
                      @Lennert: True. Maar je kent dat wel. Model beweegt, je maakt een serie foto's en kiest dan toch voor die met de beste expressie.

Maar nogmaals... hou je niet in mbt je gedachten. Smaak is persoonlijk
                      Last edited by MadMax; 22 mei 2010, 11:50.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                      X