Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog en Droog

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoog en Droog

Ook ik vond je laatst geposte foto heel goed maar hier is de slinger echt wel teveel naar de andere kant gegaan. Dit is geen foto voor SC maar eerder een snapshot om een "uniek" moment vast te leggen. Volgende keer beter Patrick.

Comment

Vanboven 3 à 4 centimeter erafhalen, en dan heb je al veel minder overbelichtte delen op de foto.

Verder is het been van de rechtse dame op de foto ook overbelicht.

Voor de rest vind ik de omzetting prima geslaagd en hij is best origineel (waarmee ik wil zeggen dat ik nog niet zoiets gezien heb hier).

Ik zou zeggen, laat je niet ontmoedigen door altijd dezelfde mensen die je werk de grond in boren!

Comment

Op de belichting na, knappe plaat.
        VInd alleen zo jammer dat die touwen de borsten (of andere lichaamsdelen) altijd zo vervormen. Een van de reden waarom ik bondage in de meeste gevallen gewoon niet mooi vind.
        Respect voor het werk
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E-DesignStudio Bekijk bericht
          Van mij mogen jullie zeggen wat je wilt, 1 ding is zeker....er is steeds veel inzet en voorbereiding nodig om dit soort platen te kunnen maken >> RESPECT.
          Het al dan niet graag zien van het onderwerp is persoonlijk, voor mij mag dit wel in een fotoforum....tenslotte is en blijft het nog altijd een 'foto'
          Zou zeggen, zeker verder doen Patrick, ik hou er wel van ( op enkele mankementen na )

Als er zoveel werk gestoken wordt in het vastknopen van de dames....waarom wordt het fotografische gedeelte dan zo afgeraffeld?
          En voor die paar zeikerts die kritiek op deze foto's niet kunnen hendelen en al staan te klappen als ze een touwtje zien: pleur lekker eens op met dat eeuwige : "dan ga je toch lekker ergens anders kijken!" Mensen doen hun best om de foto op technische gebied te beoordelen. Flikker zelf een eind heen! Blergh....obstinaat wordt ik van gasten als jullie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
            Als er zoveel werk gestoken wordt in het vastknopen van de dames....waarom wordt het fotografische gedeelte dan zo afgeraffeld?
            En voor die paar zeikerts die kritiek op deze foto's niet kunnen hendelen en al staan te klappen als ze een touwtje zien: pleur lekker eens op met dat eeuwige : "dan ga je toch lekker ergens anders kijken!" Mensen doen hun best om de foto op technische gebied te beoordelen. Flikker zelf een eind heen! Blergh....obstinaat wordt ik van gasten als jullie.
            Ik ben geen pilaarbijter of een neo-con of whatever. Zoals ik eerder schreef vind ik deze foto niet goed. Dat er veel voorbereiding is ingestoken staat buiten twijfel maar het werk zal met niet noodzakelijk voor de foto op zich geweest zijn .
            Om de personen die wel goede kritiek uiten op deze foto te gaan bewoorden zoals bovenstaande het doet gaat me toch een stap te ver. Elk zijn meug zeg ik maar.
            Echter Patrick, soms ben je naar mijn mening net iets te snel tevreden over een foto om hem reeds in SC te zetten (ik heb echt al foto's van jou weten te smaken hoor )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
              Om de personen die wel goede kritiek uiten op deze foto te gaan bewoorden zoals bovenstaande het doet gaat me toch een stap te ver. Elk zijn meug zeg ik maar.
              Echter Patrick, soms ben je naar mijn mening net iets te snel tevreden over een foto om hem reeds in SC te zetten (ik heb echt al foto's van jou weten te smaken hoor )
              Hier volg ik. Die wijze van commentaar leveren is nog minder showcase waardig dan de foto.
              On Topic: Dit type van fotografie is mijn ding ook niet en TS heeft hier al veel betere en mooiere dingen laten zien. De kritieken op de technische kant van deze foto vind ik dan ook volledig correct. Voor de rest is mijn principe dat je over smaken en kleuren niet kan twisten.
              Op naar naar de volgende zou ik zeggen.

Comment

Working...
              X