Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dead Awaits Project
Collapse
X
-
-
Re: Dead Awaits Project
Mooi perspectief en fraaie diepte. Frisse kleurtjes.
Het enige storende (althans voor mij) is die opstaande tak aan haar voeten.
Guy
-
Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk berichtMooi perspectief en fraaie diepte. Frisse kleurtjes.
Het enige storende (althans voor mij) is die opstaande tak aan haar voeten.
GuyCanon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy
Comment
-
Hele mooie en erg originele foto! Proficiathttp://pxgarden.tumblr.com/
Nikon D600 - Nikkor 28 f1.8 - Nikkor 50 f1.4 - Nikkor 85 f1.8 - Nikon SB600 - Nikon 70-300VR
Comment
-
Commentaarpuntje los van het beeld: spellingsfout in de titel stoort mij steeds.
Afhankelijk van wat je wil zeggen is het "Death Awaits Project" of "Dead Await Project". Ofwel zit er nog iets anders achter
L.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk berichtCommentaarpuntje los van het beeld: spellingsfout in de titel stoort mij steeds.
Afhankelijk van wat je wil zeggen is het "Death Awaits Project" of "Dead Await Project". Ofwel zit er nog iets anders achter
L.Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy
Comment
-
-
Ter info:
Blauwe bloemenzee mee bewaren?
Je kunt meehelpen om dat mooie blauwe bos te bewaren. Die lentebloeiers verdragen zeer slecht betreding. Door op de wandelpaden te blijven en geen sluippaden (smalle paadjes door de bloemen, meestal met takken dwars over het pad gemarkeerd) te nemen of te maken, help je mee het bos en de vegetatie beschermen.
In deze periode is het vooral een uitdaging voor de (natuur)fotografen om op de paden te blijven. Spijtig dat velen niet vooraf informeren naar de toegankelijkheidsregeling in het bos en voor veel stukgetrapte bloemen zorgen.
Begin april 2010 worden in het bos de nieuwe toegankelijkheidsborden aangebracht. Een aantal sluipwegen worden afgesloten met takkenhopen en de melding 'bescherming fauna en flora, doorgang verboden'.Over het algemeen niet snel onder de indruk.
Comment
Comment