Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het zowat een twijfel geval ! Mooie pose en dito achtergrond, maar in dit genre fotografie had ik liever het aangezicht wat beter belicht en de ogen wat scherper geaccentueerd. Dit is mijn mening !
Als je de RAW nog hebt: enkel het model een halve stop meer belichten, en dan zal het model loskomen van de achtergrond en ook correct belicht zijn, vermoed ik.
Ik vind het zowat een twijfel geval ! Mooie pose en dito achtergrond, maar in dit genre fotografie had ik liever het aangezicht wat beter belicht en de ogen wat scherper geaccentueerd. Dit is mijn mening !
precies mijn idee...het gezicht valt weg in de schaduw
Als je de RAW nog hebt: enkel het model een halve stop meer belichten, en dan zal het model loskomen van de achtergrond en ook correct belicht zijn, vermoed ik.
Zelfs met deze file kan je het bijwerken in PS.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Bij deze wil ik jullie bedanken voor de reactie op mijn foto.
Bij nader inzien stel ik zelf ook vast dat hij toch wel wat donker over komt in het gezicht.
Vandaar dat ik hem heb aangepast.
Comment