Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
P.S. Ik ben trouwens blij om een vormsel foto te zien zonder 12 jarig meisje met make-up op. Want die zie ik zo vaak tegenwoordig en als meisjesmama krimpt mijn hart dan
onderweg...
Canon 7D; 24-70mm 2.8; 50 mm 1.8; 85mm 1.8
Nette plaat.
Kleur lijkt me een tikkie te geel, maar ja.. mijn scherm?? mijn ogen?? wie zal het zeggen
ik heb een speciaal kleurenprofiel moeten gebruiken van fuijprint om zeker te zijn van mijn kleurenafdruk en hierdoor kan er afhankelijk van je kleurenprofiel op je scherm (SRGB of abode) iets verschillen
Lief meiske, mooie foto. En inderdaad lekker naturel zoals Vicky al aangaf. Ook prettig om meisje van 12 te zien die er nog meisjesachtig uitzien (niet zeggen tegen je dochter)
De foto oogt voor mij ook wat gelig, maar gezien jouw uitleg zal dat door mijn scherm komen. Deze week komt de spider binnen....thank god.
Lief meiske, mooie foto. En inderdaad lekker naturel zoals Vicky al aangaf. Ook prettig om meisje van 12 te zien die er nog meisjesachtig uitzien (niet zeggen tegen je dochter)
De foto oogt voor mij ook wat gelig, maar gezien jouw uitleg zal dat door mijn scherm komen. Deze week komt de spider binnen....thank god.
zelfs met een spider is het soms zweten op die kleurenprofielen
Ik vind dat je als vader fier kan zijn op je dochter..Het is een mooie leeftijd maar niet onbewogen..
Met kleurprofielen e.d daar hou ik me nog niet mee bezig laat staan modellen fotografie.
Ik moet deze week ook nog een paar afdrukken maken van mijn dochter..zwijg stil zwijg stil..
Oja ik zou het bijna vergeten..Ze staat er goed op en zolang zei content is ben jij dat ook.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Is natuurlijk een kwestie van smaak en lay-out in dit geval. Maar ik zou de uitsnede zo hebben gekozen dat ze als het ware met de rug tegen de rand van de foto leunt.
De zijrand tot in 3/4de of de helft van haar schouder.
Maar toch treed ik iedereen bij. Mooie foto en aandenken aan die dag.
Grtz
"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Is natuurlijk een kwestie van smaak en lay-out in dit geval. Maar ik zou de uitsnede zo hebben gekozen dat ze als het ware met de rug tegen de rand van de foto leunt.
De zijrand tot in 3/4de of de helft van haar schouder.
Maar toch treed ik iedereen bij. Mooie foto en aandenken aan die dag.
Grtz
Maar dan zou je denk ik een stuk van de rok kwijtraken en dat is jammer. Want die brengt voor mij een heel mooi evenwicht in de foto.
onderweg...
Canon 7D; 24-70mm 2.8; 50 mm 1.8; 85mm 1.8
Maar dan zou je denk ik een stuk van de rok kwijtraken en dat is jammer. Want die brengt voor mij een heel mooi evenwicht in de foto.
puur vanuit fotografisch punt kun je misschien betere snedes te maken maar communie foto's is traditioneel het tonen van de kledij... ge kent die familietoestanden hé
puur vanuit fotografisch punt kun je misschien betere snedes te maken maar communie foto's is traditioneel het tonen van de kledij... ge kent die familietoestanden hé
En zo moet dat hé
Het is om de communiekant te doen , niet om onze fotografische perfectie hé!
Later gaan we hier weer bij glimlachen niet?
Comment