Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn oudste oogappel ..........

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: mijn oudste oogappel ..........

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
    puur vanuit fotografisch punt kun je misschien betere snedes te maken maar communie foto's is traditioneel het tonen van de kledij... ge kent die familietoestanden hé
    Devid (en alle andere kleermakers)...
    als je eens herleest wat ik schreef dan zal je vaststellen dat ik het schreef o.a. in functie van de lay-out waarvoor je die foto wil gebruiken.

Met andere woorden, van dat kleed moet je echt niets afdoen om een correcte uitsnede over te houden, je achtergrond is (zo goed als) wit, dus met de beeldverhouding zal je geen problemen hebben. En zo haal je je geen familietoestanden op je kop.

(Einde betoog, en nogmaals, ik doe geen enkele afbreuk aan je foto)
    "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
    Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lambert Jan Bekijk bericht
      Devid (en alle andere kleermakers)...
      als je eens herleest wat ik schreef dan zal je vaststellen dat ik het schreef o.a. in functie van de lay-out waarvoor je die foto wil gebruiken.

Met andere woorden, van dat kleed moet je echt niets afdoen om een correcte uitsnede over te houden, je achtergrond is (zo goed als) wit, dus met de beeldverhouding zal je geen problemen hebben. En zo haal je je geen familietoestanden op je kop.

(Einde betoog, en nogmaals, ik doe geen enkele afbreuk aan je foto)
      thx
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

mooi plaatje,
        geen geel te zien, ik kijk hier op zowel Eizo als MAC
        jeannot

Comment

Working...
        X