Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geef mij maar de vierkante crop. 'k Volg Bouk zijn redenering.
Hier ook die rare paarsrode zweem over achtergrond. Paasklokken zijn al terug naar Rome ondertussen en 25 oktober is nog veraf Vakantiegeld achterover drukken voor nieuw scherm ?
Toch goe bezig hoor
LOL, dat heb ik, maar krijg het niet goed gecalibreerd
(klein vraagje: hoe zien de kleuren van mama en baby er dan uit. Ik hoop goed? Nu ja, binnen een paar dagen vallen de prints hopelijk in de bus, dan kan ik zien wat de fotoprinter ervan gebakken heeft)
Leuk is die! Maar een stuk rug moet weg. Zeker kroppen, maar aub niet in dat armpje!!! Probeer net eronder en dan de L.Onder Hoek iets donkerder aanzetten zodat die rug minder opvalt.
En de huidskleur vind ik ook aan de rode kant (Maar misschien ligt het aan mijn eigen scherm....)
Nena, ik ben denk ik in de minderheid, maar vind de foto zeer mooi zoals hij is.
Scherp genoeg inderdaad en ik vind de compo prima kloppen.
Zeer lieve pure foto, goed gedaan!!!!!
Comment