Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kelly

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kelly

Zoals altijd, netjes binnen de lijnen van jou kleurboek in jou herkenbare stijl.

Als men hier zegt dat die stijl passe is dan heeft men daar 100% gelijk in. Maar als men gaat kijken wat momenteel in de mode is dan ziet men dat er toch behoorlijk wat invloeden van vroeger in zitten. Dus wie is er dan nog wel vernieuwend?
    De geschiedenis herhaalt zich altijd.
    Dus blijf nog lang verder doen in deze stijl en vroeg of laat zal je heel hippe foto's maken.

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
    By the way , als hobbyfotograaf heb ik geen "klanten" , alleen een agenda vol met tevreden modellen !
    Dat is logisch te verklaren, je stijl is heel duidelijk en als een model beslist zich door jou te laten fotograferen weet ze eigenlijk perfect hoe de foto's er zullen uitzien.
    En als de agenda vol staat en jij hebt er plezier in moet je zeker zo verder doen. Maar persoonlijk ben ik niet weg van jou stijl, dus ik ga jou niet kiezen om mezelf te laten op de foto zetten want ik zou er niet tevreden mee zijn.
    Last edited by photogRAF; 16 april 2010, 07:47.
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Re: Kelly

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
      Als er nu eens "iemand" kon in duidelijke taal beschrijven wat er "mis" is met deze achtergrond ???
      Of beter nog , welke achtergrond "beter" zou zijn ....
      Nou geef ik fatsoenlijk antwoord en dan reageer je nog zo fel

Jammer.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
      X