Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
knap, t.o.v. je vorige post is deze dan weer meer gewoontjes maar daarom niet minder.
Vergis ik mij of is de stenen ballustrade en gordijn getekend en niet echt?
knap, t.o.v. je vorige post is deze dan weer meer gewoontjes maar daarom niet minder.
Vergis ik mij of is de stenen ballustrade en gordijn getekend en niet echt?
is Idd een getekende balustrade , was een podium van een toneelgezelschap
jeannot, weer een knappe plaat en ik sluit me aan bij de voorgaande commentaren een "bloem" weghalen om de echte bloem nog beter tot uiting te laten komen
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
jeannot, weer een knappe plaat en ik sluit me aan bij de voorgaande commentaren een "bloem" weghalen om de echte bloem nog beter tot uiting te laten komen
Sam heeft een prachtig gelaat en het plaatje is op zich heel mooi.
Wat ik echter heel erg mis in je foto's is het spelen met licht en vooral schaduw. De foto's zijn stuk voor stuk frontaal hard ingeflitst, waardoor ik de foto's erg plat (letterlijk) vind overkomen. Aan creativiteit geen gebrek maar ik persoonlijk zou veel meer aandacht schenken aan de belichting. Dit is niet meer dan een registratie van een mooie dame in een mooie omgeving.
Om deze foto wat sterker te maken zou ik ook het beetje armoedige muurtje en de plant wegcroppen.
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
Sam heeft een prachtig gelaat en het plaatje is op zich heel mooi.
Wat ik echter heel erg mis in je foto's is het spelen met licht en vooral schaduw. De foto's zijn stuk voor stuk frontaal hard ingeflitst, waardoor ik de foto's erg plat (letterlijk) vind overkomen. Aan creativiteit geen gebrek maar ik persoonlijk zou veel meer aandacht schenken aan de belichting. Dit is niet meer dan een registratie van een mooie dame in een mooie omgeving.
Om deze foto wat sterker te maken zou ik ook het beetje armoedige muurtje en de plant wegcroppen.
voila, de crop
Wat schaduwen betreft Monica, die moeten er niet altijd zijn, regels zijn er om te overtreden hé
Gauw die Plant terug...............!!!!
Zij ( de plant ) bepaalt waarom het model in die richting kijkt en completeert het beeld. Het beeld wordt nog sterker doordat het maar een halve plant is.
Daardoor moet je gaan kijken en denken.
Zonder plant is het een vrouw op een bank en verder niks.
Met plant zit er een verhaal in.
Verhaal? Je bedoelt: "vrouw kijkt naar plant?" WAUW....
Beetje onzin hoor, want Sam kijkt naar beneden, richting haar schoen.
En zeg eerlijk...dat iele lelijke muurtje en die plant verstoren het idee dat het om een diva op een sofa gaat.
Verhaal? Je bedoelt: "vrouw kijkt naar plant?" WAUW....
Beetje onzin hoor, want Sam kijkt naar beneden, richting haar schoen.
En zeg eerlijk...dat iele lelijke muurtje en die plant verstoren het idee dat het om een diva op een sofa gaat.
Hier wordt nergens de naam "Diva" genoemd, nu dat flauwe muurtje dat is niet mijn opzet, deze staat in een Magazine hier lokaal, zo dus als ze mij vragen om daar te shooten, dan ga ik niet liggen eillen over dat muurtje of die achtergrond
btw, ik had het hier ook in de studio kunnen trekken,maar dan zit je pas met een "achtergrond", en als de opdrachtgever hier dat voor oog heeft , dan doen we dat zo simpel
Comment